Vstupenky

MUŽI A – Fandi v novom drese a zisti, prečo je jedinečný! V predaji v našom fanshope

Lucia Šikudová|8. mar 2021 o 09:15

BRATISLAVA (SFZ) - Vybojovali v nich postup na európsky šampionát a slovenskí fanúšikovia veria, že šťastie prinesú aj na ME. Nové a unikátne dresy slovenskej futbalovej rerezentácie, ktoré naši sokoli používajú od októbra minulého roku sú naozaj jedinečné. A teraz si ich môžu kúpiť aj slovenskí fanúšikovia.

Je to už tretí model od značky Nike od sezóny 2016/17, keď sa tento dodávateľ vrátil do národného tímu. Zase sú originálne a odkazujú na slovenské symboly.

Farby zostali tradičné – biela a modrá, no dizajn je však špecifický a určite potešil nielen reprezentantov, ale aj fanúšikov.

V tmavšej verzii sa celým dresom tiahnu naše zasnežené Tatry – dominanta Slovenska. Na bočnom páse sú to čičmianske symboly ako dvojitý kríž, sokol, srdce, hviezda života, ktoré sú úzko spojené so slovenskou reprezentáciou a vytvorené priamo výrobcom. Samozrejmosťou, je štátny znak a logo Slovenského futbalového zväzu na hrudi.


V bielej verzii zaujme „golier“, ktorý je síce na rozdiel od modrých dresov okrúhly nie V-čkový, ale tvoria ho tri farby slovenskej trikolóry – biela, modrá a červená. Na bočných švoch sú tiež vzory z rázovitej obce Čičmany.


Dresy sú vyrobené z ľahkého materiálu, ktorý odvádza pot, hráčom zaisťuje komfort a pohodlie v akýchkoľvek poveternostných podmienkach pri pohybe na ihrisku. Strečový „čičmiansky“ pásik na bokoch pomáha priedušnosti, čo prispieva k tomu, že dizajn nebude našich reprezentantov nijako limitovať pri výborných výkonoch.

Dres je zhotovený zo 100 % recyklovaného polyesteru. Proces výroby zahŕňa roztavenie 12 až 18 recyklovaných plastových fliaš, aby vznikla jemná priadza. Fľaše sa vyčistia, nastrúhajú na vločky a následne sa transformujú na pelety. Pelety sa roztavia a extrudujú do vysokokvalitnej priadze, ktorá sa použije na vytvorenie dresu, ktorý poskytuje špičkový výkon s menším dopadom na životné prostredie. Týmto systémom spoločnosť NIKE využila viac ako 7,5 miliardy plastových fliaš od roku 2010, ktoré by inak skončili na skládkach. Momentálne sa viac ako miliarda plastových fliaš ročne recykluje do nových výrobkov NIKE. To všetko je súčasťou iniciatívy Nike’s Move to Zero, ku ktorej sa teraz s radosťou pridáva aj Slovenský futbalový zväz.







Súvisiaci obsah

Nachádzate sa tu: