Vstupenky na zápasy Slovana v Lige majstrov už nie sú, ale na internete sa s nimi kupčí

Nástup tímov v zápase ŠK Slovan Bratislava - FC Midtjylland v odvete play-off Ligy majstrov.
Nástup tímov v zápase ŠK Slovan Bratislava - FC Midtjylland v odvete play-off Ligy majstrov. (Autor: TASR)
Sportnet|10. sep 2024 o 16:30

Tretia fáza predaja vstupeniek sa neuskutoční, niet čo ponúknuť.

BRATISLAVA. Vstupenky na štyri domáce zápasy Slovana Bratislava v Lige majstrov si už nekúpite. Aspoň nie u autorizovaného predajcu, ktorým je spoločnosť Ticketportal.

Slovan, ktorý postúpil do Ligy majstrov prvý raz, odohrá v ligovej fáze osem zápasov.

Doma bude hostiť postupne Manchester City (1. októbra o 21.00 h), Dinamo Záhreb (5. novembra o 18.45 h), AC Miláno (26. novembra o 18.45 h) a VfB Stuttgart (21. januára 2025 o 21.00 h).

Prvú fázu predaja lístkov na domáce zápasy slovenského majstra v najprestížnejšej európskej súťaži, ktorá sa týkala len držiteľov permanentiek, spustili v piatok 6. septembra o 12.00 h.

Predalo sa v nej 10 849 balíkov vstupeniek.

Slovan dal do predaja vstupenky len v balíkoch po štyri kusy (jeden na každý domáci zápas).

Druhá fáza predaja, takisto len pre držiteľov permanentiek, sa začala v pondelok 9. septembra o 11.00 h, teda o hodinu skôr, ako sa pôvodne avizovalo.

V nej mohli využiť predkupné právo na zvyšných 5 910 balíkov vstupeniek, ktoré ešte zostali k dispozícii po prvej fáze.

Každý permanentkár si mohol dokúpiť maximálne dva balíky.

Slovenský majster pustil do predaja celkovo 16 759 balíkov vstupeniek. Ďalších 5 741 miest na štadióne prerozdelil nasledovne:

  • Súper (sektor hostí, I. kategória a VIP): 1345
  • UEFA a partneri UEFA: 1330
  • Sponzori a partneri klubu: 729
  • Skyboxy: 704
  • Mládež a legendy klubu: 600
  • Hráči a rodinní príslušníci A-tímu: 700
  • Zamestnanci klubu: 200
  • Médiá: 133

Všetky dostupné balíky vstupeniek sa tak vypredali už v prvých dvoch fázach.

Až na posledné zostávajúce VIP vstupenky boli všetky balíkové vstupenky na ligovú fázu Ligy majstrov vypredané,” potvrdil pre Sportnet mediálny manažér klubu Tomáš Schügerl.

To logicky znamená, že tretia fáza predaja lístkov, ktorá bola určená pre fanúšikov bez permanentky, no podmienkou bola návšteva aspoň jedného domáceho zápasu v tomto ročníku, sa neuskutoční.

Fanúšikovia v zápase ŠK Slovan Bratislava - FC Midtjylland v odvete play-off Ligy majstrov.
Fanúšikovia v zápase ŠK Slovan Bratislava - FC Midtjylland v odvete play-off Ligy majstrov. (Autor: Matej Hank)

Vstupenky si však môžu fanúšikovia kúpiť z druhej ruky. Na internetových bazároch, na sociálnych sieťach či rôznych diskusných fórach nájdete desiatky inzerátov.

Balíky vstupeniek tam ľudia predávajú od 400 eur do 1 200 eur, ale predávajú sa aj vstupenky na jednotlivé zápasy. Najdrahšie na súboj proti Manchester City - aj v cene vyše 300 eur, na Stuttgart zasa aj za polovicu z tejto sumy.

Oficiálny cenník balíkových vstupeniek

  • VIP: 1600€
  • 1. kategória: 560€
  • 2. kategória: 352€
  • 3. kategória: 240€
  • 4. kategória (kotol): 192€

Tento spôsob obchodovania so vstupenkami umožňujú pravidlá, ktoré stanovil klub. 

Od 20. septembra totiž môžu pôvodní majitelia vstupeniek prostredníctvom klubového webu alebo mobilnej aplikácie zmeniť údaje fyzickej osoby na vstupenke.

Fanúšikovia si síce zakúpili balíček vstupeniek, ale dostali štyri rozdielne vstupenky, teda na každý domáci zápas v Lige majstrov.

„Prevod na inú osobu bude možné ku konkrétnemu zápasu zrealizovať len raz,” informoval Slovan.

Čas na zmenu údajov majú fanúšikovia do 24 hodín pred výkopom a je spoplatnená manipulačným poplatkom vo výške 5 eur. 

„Dlho sme nad touto možnosťou uvažovali. Nechceli sme však ochudobniť našich verných fanúšikov v prípade, ak sa na niektorom zo zápasov nemôžu zúčastniť, či už z dôvodu choroby alebo pracovných povinností. Zmena sa dá zrealizovať elektronicky cez konto v aplikácii,” dodal mediálny manažér Slovana.

Nachádzate sa tu:
Domov»Futbal»Liga majstrov»Vstupenky na zápasy Slovana v Lige majstrov už nie sú, ale na internete sa s nimi kupčí