MILÁNO, PARÍŽ. Prestupová politika Interu Miláno sa opäť prejavila. V klube lamentovali, že nemajú peniaze, tak namiesto toho, aby ho predali, pustili Milana Škriniara o rok neskôr zadarmo.
Parížsky klub za slovenského reprezentanta minulé leto ponúkal 60 miliónov eur, Taliani však chceli minimálne 70. Nakoniec nedostanú nič.
Niekedy je to ako sledovať Ferrari vo formule 1. Jedna zlá stratégia strieda druhú.
Vedenie Interu totiž nepochybilo len raz. Kouč Simone Inzaghi dal pred touto sezónou prednosť v útoku Joaqínovi Correovi (s ktorým Inter predĺžil zmluvu) pred novou posilou. Napríklad Paulom Dybalom, ktorý bol po odchode z Juventusu voľný hráč.
Correa v lige neskóroval od októbra minulého roka. Dybala podpísal zmluvu v Ríme, kde sa stal najlepším strelcom tímu.
Našťastie pre Inter prežíva Lautaro Martínez životnú sezónu a Romelu Lukaku sa v jej druhej polovici zázračne prebudil.
Vráťme sa však ku Škriniarovi.
Kapitánska páska ho mala motivovať
Na začiatku sezóny sa stal kapitánom Interu po tom, čo Samir Handanovič presedlal na pozíciu brankárskej dvojky.
Došlo k tomu v 10. kole talianskej najvyššej súťaže. S ponukou novej zmluvy sa mal stať permanentným kapitánom Nerazzurri v budúcnosti.
Generálny riaditeľ Interu Giuseppe Marotta priznal, že pásku dostal ako stimul, ktorý mu mal pomôcť, aby kývol novej zmluve.
„Škriniar je skvelý profesionál. Zaslúži si byť kapitán. Ak bude jeho vôľa rovnaká ako naša, bude možnosť sa dohodnúť. Z našej strany je zámer pokračovať v rokovaní a podpísať novú zmluvu,” povedal pred pol rokom Marotta.
Nestalo sa. Rokovania stroskotali na peniazoch. Podľa talianskych médií bol Škriniarov plat v Interi 6 miliónov eur ročne. Slovák však chcel viac.
V Paríži by mal zarábať desať miliónov ročne. Zároveň by mal dostať lukratívny bonus len za podpis zmluvy. Podľa niekoľkých zdrojov by mal dosahovať minimálne dvojnásobok nového ročného platu.
Keď už Inter nemal peniaze na predĺženie jeho zmluvy a nový plat, mal ho predať. Najneskôr v zime, keď za neho Parížania ponúkali ešte nejaké milióny.
Prečo ho Paríž potrebuje?