Záujem o Fortuna ligu výrazne vzrástol. O tridsaťpäť percent

Veľký podiel na zvýšení návštevnosti majú fanúšikovia Spartaka Trnava.
Veľký podiel na zvýšení návštevnosti majú fanúšikovia Spartaka Trnava. (Autor: TASR)
SITA|10. dec 2015 o 18:01

V spolupráci s marketingovým partnerom je našou ambíciou pravidelne zvyšovať hodnotu produktu Fortuna liga, hovorí šéf Únie ligových klubov Ivan Kozák.

BRATISLAVA. Po skončení jesennej časti Fortuna ligy 2015/2016 panuje v riadiacej organizácii najvyššej slovenskej futbalovej súťaže spokojnosť. Prezidenta Únie ligových klubov (ÚLK) Ivana Kozáka teší, že stretnutia si fanúšikovia mohli pozrieť na obrazovkách troch televíznych staníc i na internete.

"Na základe rokovaní nášho marketingového partnera UFA Sports sa splnil scenár, že sa futbal vrátil na voľné televízie. Priaznivci majú možnosť zhliadnuť ligu každý týždeň, čo je výborné," vravel Ivan Kozák pre oficiálny fortunaligový portál.

"Sledovanosť futbalových prenosov jednoznačne dominovala slovenskému televíznemu priestoru v rámci kolektívnych športov. Je to pre nás záväzok."

170715tacovka_ulk_2270418_r1620_res.jpg

Ivan Kozák vyjadril veľkú spokojnosť. FOTO - TASR.

"S TV spoločnosťami pravidelne diskutujeme, snažíme sa o ďalšie pozitívne zmeny. Myslím si, že diváci s radosťou zaevidovali štart projektu Zápas mesiaca, ktorý má priniesť zlepšený zážitok, napríklad v podobe záberov zo zákulisia," doplnil výkonný riaditeľ ÚLK Michal Mertinyák.

Diváci mohli v TV vidieť napríklad aj dva šlágre záverečného jesenného kola.

Nárast návštevnosti zaznamenali na štadiónoch. "Máme radosť z prístupu klubov k marketingu a prezentácii ligy, z pokračujúcich rekonštrukcií stánkov a výbornej návštevnosti. Tá je vyššia ako v ostatných šiestich sezónach, čiže aj v období, keď trnavský Spartak hral na starom Štadióne Antona Malatinského," doplnil Mertinyák.

"Nárast medzi ročníkmi je krásnych tridsaťpäť percent. Ďakujeme podporovateľom jednotlivých tímov, ide najmä o ich ocenenie. Rozbehli sme ďalšie ligové projekty a určite v tomto trende chceme pokračovať."

V jesennej asti Fortuna ligy 2015/16 sme zaznamenali medziron rast nvtevnosti 35 % a celkov nvtevnos je najvyia za poslednch es sezn. akujeme! :)

Posted by Fortuna liga on 10. december 2015

Mertinyák pripomenul pozitívne číslo v priemere strelených gólov na jeden duel. "Vyšplhalo sa na hodnotu 2,87 zásahu. Boli kolá s viac než tromi gólmi na jeden súboj. Z toho vyplýva, že vo Fortuna lige dominuje atraktívnejší útočný prejav."

Ivan Kozák zasa pochválil formu majstrovského AS Trenčín. "Škoda, že svoju európsku pohárovú púť ukončili priskoro," zamyslel sa.

"Perfektný štart mala Žilina, v závere ju pribrzdili výsledkové výkyvy. V jarnej časti očakávam útok bratislavského Slovana na pozíciu lídra, ale aj napínavý boj o kvalifikáciu do pohárovej Európy či nezostupové priečky."

Posledné jesenné - devätnáste - kolo FL 2015/2016 malo charitatívny nádych. "Cítime spoločenskú zodpovednosť. Nechceme fanúšikom rozdávať potešenie iba výkonmi na ihriskách. Rozhodli sme sa podporiť tucet charitatívnych projektov," vysvetľoval Mertinyák.

"Veľmi nám pomohol vklad partnera DHL, no najdôležitejšie boli kluby a hráči. Futbal je dnes biznis, spoločenská zodpovednosť však je jeho podstatnou súčasťou.

"Fortunaligové mužstvá majú v mládeži v priemere dvestopäťdesiat chlapcov i dievčat. To je tritisíc detí, ktoré vďaka futbalu športujú pravidelne. Aj toto je náš príspevok spoločenskej zodpovednosti."

Sviaton atmosfra na prvom zpase Mikulskeho kola Spartak Myjava - MFK Skalica :)

Posted by Fortuna liga on 4. december 2015

Únia ligových klubov neustále pracuje na inováciách. "V spolupráci s marketingovým partnerom je našou ambíciou pravidelne zvyšovať hodnotu produktu Fortuna liga. Silu do tejto práce nám dodávajú pozitívne čísla návštevnosti, sledovanosti, ako aj dobrá odozva vo forme podpory rekonštrukcie štadiónov vládou SR či nový Zákon o športe," poznamenal Ivan Kozák.

"Rozhodne budeme pokračovať v Ceste s trofejou, ktorú sme rozbehli počas jesene. Takisto sa po pilotnom Zápase mesiaca môžu priaznivci tešiť na ďalšie tri takéto duely na jar. Ich príprava bude špecifická, zahrnie zvýšenú kooperáciu s vysielateľmi, ale to už nepochybne ľudia zaregistrovali," pokračoval Mertinyák.

"Robíme tiež na zaujímavom koncepte pre zimnú prestávku, niečo si však musíme nechať aj ako prekvapenie pre fanúšikov. Tí sa viac dozvedia čoskoro," uzavrel.

Nachádzate sa tu:
Domov»Futbalnet»Záujem o Fortuna ligu výrazne vzrástol. O tridsaťpäť percent