NEW YORK. Nedeľňajší jubilejný, zlatý Super Bowl 50 mal nižšiu sledovanosť než predchádzajúce dve finále profesionálnej zámorskej súťaže amerického futbalu NFL.
Prečítajte si tiež:
Víťazstvo Denveru nad Carolinou si podľa výskumu Nielsen Media Research v priemere pozrelo 111,9 miliónov divákov, čím sa duel zaradil na tretie miesto televíznej histórie v Spojených štátoch amerických.
Rekord (114,4 milióna) drží predchádzajúci Super Bowl medzi New England a Seattlom.
Prečítajte si tiež:
Až do tejto sezóny sa maximum posunulo v šiestich zo siedmich Super Bowlov.
Číslam neprospelo, že sa nezopakoval minuloročný dramatický záver, keď sa o triumfe Patriots rozhodlo v poslednej minúte.
Tentoraz Denver kontroloval vývoj a už niekoľko minút pred koncom nebolo o víťazovi pochýb. Na sociálnej mikroblogovacej sieti Twitter sa stretnutia týkalo 16,9 miliónov príspevkov, čo je pokles z lanských 25,1 miliónov.
Prečítajte si tiež:
Na facebooku o zápase konverzovalo 60 miliónov ľudí, o vyvrcholení ročníka 2014 si písalo o päť miliónov viac.
Na internete súboj sledovalo 1,4 milióna používateľov, on-line prenos mal takmer štyri milióny unikátnych návštev.