Pondelok, 18. január, 2021Meniny má Bohdana

Hamšíka štvalo, že v Neapole nemal reklamné práva. A čo Lobotka?

Stanislav Lobotka. (Autor: Pavel Neubauer TASR)
Pavol Spál|Publikované 13. jan 2020 o 18:29

Najdlhšie rokovania sa vždy vedú o marketingových právach.

BRATISLAVA. "Neapol je jediný klub v Európe, ktorý stopercentne vlastní reklamné práva všetkých svojich hráčov. Hnevalo ma, že som ich nemal," priznal futbalista Marek Hamšík v podcaste Boris a Brambor.

"Moje práva mal klub. Nemohol som nič robiť," dodal Hamšík.

Veľké futbalové hviezdy majú obrovské zárobky aj vďaka príjmom z reklám a nielen Hamšík bol v tomto smere v Neapole obmedzovaný.

"Aj preto mal Neapol problém, keď chcel kúpiť nejakého hráča zvučnejšieho mena. Niektorí neprišli práve pre to," dodal Hamšík.

Boj o rôzne práva je súčasťou ostrých rokovaní pri prestupe hráča do nového klubu.

Hamšík vlani Neapol opustil a zamieril do Číny. V talianskom klube však bude mať svojho slovenského nástupcu.

Taliansky klub doťahuje prestup Stanislava Lobotku zo španielskej Celty Vigo.

Lobotka dostane odmenu za prestup

Lobotkov agent Branislav Jašurek ešte v roku 2018 krátko po uzatvorení novej zmluvy s Celtou Vigo priznal:

Prémiový obsah

Zamknutý obsah Sportnet.sk bude dostupný mesiac zdarma.
Stačí sa prihlásiť pomocou SME prihlásenia.

Ak ešte nemáte SME.sk účet, zaregistrujte sa
Pavol Spál sa prioritne venuje futbalu, okrem toho hádzanej, boxu, MMA a občas aj hokeju. Ako reportér sa zúčastnil na MS vo futbale v roku 2010, EURO 2016 a na MS v hádzanej 2009. Od roku 2009 nechýbal takmer na žiadnom zápase slovenskej futbalovej reprezentácie.

Diskusia

Diskusiu k článku si môžete prečítať na sport.sme.sk

Súvisiace články

© Copyright 2021 | Športnet, s.r.o.