ÚRADNÉ SPRÁVY

Úradná správa PFZ 12.8.2021

12. aug 2021 o 08:49

zo zasadnutí odborných komisií dňa 11.8.2021

1. SEKRETARIÁT PFZ, matrika PFZ

- matrika upozorňuje kluby, že prestup s obmedzením je možný do 30.9.2021.

- matrika dáva na vedomie, že pri prvotnej registrácii hráča už nie je potrebné vyžiadať registračný preukaz hráča, systém to robí automaticky.

- Upozorňuje kluby na možnosť čerpania dotácie v podobe kreditov cez E-shop SFZ. https://futbalnet.shop/nakup-za-kredit

- matrika upozorňuje kluby na vygenerovanú mesačnú zbernú faktúru za mesiac júl, ktorej splatnosť bola 10.8.2021. Neuhradené faktúry k 11.8: Šuňava, Dravce, Mlynčeky

- sekretariát PFZ bude v čase od 16.8. do 25.8. zatvorený z dôvodu čerpania dovolenky.

 2. ŠPORTOVO TECHNICKÁ KOMISIA

- ŠTK nariaďuje odohrať stretnutie žiakov U15 3.kolo Huncovce – L.Teplička dňa 13.8. (piatok) o 16:00 hod. – vzájomná dohoda – L.Teplička poplatok 5 + 5 €

- ŠTK nariaďuje odohrať stretnutie žiakov U15 4.kolo Štrba – Sp.Štvrtok dňa 20.8. (piatok) o 16:00 hod. – vzájomná dohoda – Štrba poplatok 5 €

- ŠTK nariaďuje odohrať stretnutie 7.ligy sk. „A“  3.kolo Gánovce – Granč.Petrovce dňa 1.9. o 10:30 hod. – vzájomná dohoda – Granč.Petrovce 10 €

- ŠTK nariaďuje odohrať stretnutie 7.ligy sk. „A“  4.kolo Vernár - Kravany dňa 1.9. o 16:30 hod. – žiadosť FK Vernár – bez poplatku

- ŠTK odstupuje FK V.Slavkov pre neúplný videozáznam zo stretnutia V.Slavkov – Toporec

- ŠTK oznamuje konania turnajov prípraviek U11 a ml.žiakov U13:
Gr.Petrovce – 28.8.2021 o 10:00 hod. Zraz účastníkov o 9:30 hod. v Gr.Petrovciach
Sp.Podhradie – 22.8.2021 o 9:00 hod. Zraz účastníkov o 8:30 hod. v Sp.Podhradí
Kravany
– 22.8.2021 o 9:30 hod. Zraz účastníkov je o 9:00 hod. v Kravanoch
Sp.Bystré
– 25.8. 2021 (streda) o 16:00 hod. Zraz účastníkov je o 15:30 hod. v Kravanoch

- ŠTK dáva na vedomie vznik spoločných družstiev mládeže vek.kategórie U19 – čl.28/4 SP:
FK Švábovce a OFK Prebojník Hozelec – názov FK Švábovce
OFK Veľký Slavkov a FK Gánovce – názov OFK Veľký Slavkov

 - ŠTK opätovne upozorňuje kluby, že pre novú sezónu je potrebné znovunahratie členov realizačného tímu do súpisky družstva pre každé družstvo zvlášť. Nenechávajte si to na poslednú chvíľu, nakoľko daný člen musí odsúhlasiť jeho funkciu v družstve v ISSF systéme. (tréner, vedúci, lekár a pod). Postup realizácie si viete pozrieť TU
Osoby, ktoré musia byť v zápise
povinne uvedené:
Domáci tím: vedúci, hlavný usporiadateľ, lekár/zdravotník (6.liga aj tréner)
Hosťujúci tím: vedúci

- ŠTK upozorňuje kluby 6.,7.ligy (hlavne kluby Franková, Granč-Petrovce, Švábovce, Dravce, Gánovce) na povinnosť zverejňovať videozáznam zo stretnutí do 48 hodín. Postup ako kameramana zaregistrovať:
https://www.futbalsfz.sk/videoarchiv-navod

Postup pridávania videozáznamu: https://help.sportnet.online/videoarchiv-v2


Covid opatrenia pre amatérsky futbal platné od 31.07.2021 do 15.8.2021.
Podľa § 48 ods. 4 písm. d) zákona sa organizátorom hromadných podujatí športového charakteru podľa § 1 ods. 3 písm. k) uskutočňovaných v územných obvodoch okresov zaradených do: Poprad, Kežmarok, Levoča (zelené okresy – v stupni Monitoring)
Monitoring - zelená

·                 Tréningový proces: bez obmedzení

·                 Amatérske súťaže povolené: najviac 1000 športovcov

  • NIE JE POTREBNÉ testovanie hráčov a osôb zabezpečujúcich organizáciu a chod športového podujatia do limitu 100 osôb, t. j. VŠETKY tieto osoby sa zúčastňujú zápasu bez obmedzenia

·                 Súťažné stretnutia môžu byť organizované s divákmi za týchto podmienok:

·                 Diváci: Sediaci max. 75 % z kapacity, prípade státia max 50% z kapacity (max. 1000 osôb)
           diváci sedia v každom druhom rade

·                 Divák sa musí preukázať negatívnym výsledkom RT - PCR alebo LAMP testu na ochorenie COVID – 19 nie starším ako 72 hodín alebo negatívnym výsledkom antigénového testu nie starším ako 24 hodín.

·                 Organizátor nie je povinný v stupni Monitoring - zelená uchovávať zoznamy s telef. a mailovým kontaktom

·                 Podmienku negatívneho výsledku antigénového testu je možné nahradiť potvrdeniami o nasledovných skutočnostiach.
a) osoba bola zaočkovaná druhou dávkou vakcíny proti ochoreniu COVID-19 a od tejto udalosti uplynulo viac ako 14 dní,
b) osoba bola zaočkovaná prvou dávkou vakcíny proti ochoreniu COVID-19 a od tejto udalosti uplynulo viac ako 21 dní ( s jednodávkovou schémou)
c) osoba je viac ako 14 dní po 1. dávke očkovania proti ochoreniu COVID-19 (mRNA alebo vektorovou vakcínou), ak bola prvá dávka očkovania podaná v intervale do 180 dní od prekonania ochorenia COVID-19,
d) osoba prekonala ochorenie COVID-19 v období pred nie viac ako 180 dňami,
e) ide o osobu do 12 rokov veku.


! ! ! ŠTK
upozorňuje na zmenu covid automatu pre konanie hromadných podujatí od 16.8.2021. Kežmarok – zelený okres, Levoča – zelený okres, Poprad – oranžový okres
Usmernenie SFZ k novému covid automatu od pondelka 16.8.2021:
https://futbalsfz.sk/sfz-uznesenie-k-novemu-covid-automatu/

PRI USPORADÚVANÍ HROMADNÝCH PODUJATÍ JE POTREBNÉ DODRŽIAVAŤ NASLEDOVNÉ POVINNOSTI:

a./ vstup a pobyt v mieste hromadného podujatia umožniť len s prekrytými hornými dýchacími cestami (napríklad rúško, šál, šatka). Kontrola tohto nariadenia sa vykonáva pri vstupe na štadión spolu s dezinfekciou rúk. Bez splnenia tohto nariadenia organizátor nepovolí vstup do areálu štadióna. Používanie rúšok je povinné počas celej doby organizácie stretnutia (okrem hráčov na hracej ploche, trénera, rozhodcov). Náhradníci a realizačný tím (osoby uvedené v zápise o stretnutí) musia mať prekryté horné dýchanie cesty počas celej doby trvania organizácie stretnutia.

b./ vykonávať častú dezinfekciu priestorov, hlavne dotykových plôch, kľučiek podláh a predmetov,

c./ hygienické zariadenia musia byť vybavené tekutým mydlom a papierovými utierkami,

d./ zaistiť pri vstupe do budovy dávkovače na alkoholovú dezinfekciu rúk a dezinfikovať si ruky, resp. zabezpečiť iný adekvátny spôsob dezinfekcie rúk,

e./ zabezpečiť pri vstupe do budovy oznam o povinnosti, že v prípade vzniku akútneho respiračného ochorenia (napr. horúčka, kašeľ, nádcha, sťažené dýchanie) je osoba povinná zostať v domácej izolácii,

f./ zverejniť na viditeľnom mieste oznam s informáciou:

• ak sa u osoby prejavia príznaky akútneho respiračného ochorenia, je potrebné telefonicky kontaktovať svojho ošetrujúceho lekára a opustiť miesto hromadného podujatia,

• zákaz podávania rúk,

g./ pri účasti na verejnom hromadnom podujatí a pri príchode a odchode z priestorov hromadného podujatia sa odporúča dodržiavanie rozostupov 2 m medzi osobami,

h./ v prípade sedenia na hromadných podujatiach športového charakteru je organizátor povinný zabezpečiť sedenie obecenstva len v každom druhom rade,

i./ v prípade organizácie futbalového stretnutia nie je možné podávať občerstvenie (nie je povolený žiadny bufet)

j./ zabezpečiť dostatočné vetranie priestorov,

k./ organizátor musí byť v každej chvíli schopný preukázať počet osôb aktuálne sa zúčastňujúcich na hromadnom podujatí.

Za splnenie týchto nariadení je zodpovedný organizátor stretnutia (domáci klub). Hlavný usporiadateľ v súčinnosti s rozhodcami stretnutia oznámi plnenie týchto nariadení. R stretnutia to uvedenie v zápise o stretnutí!

 

2. SPRÁVA DK:

Vylúčenie po ČK:

- U 004 Branislav Janík  1238320 (Sp.Teplica 6.liga) vylúčený za HNS – zmarenie vyloženej gólovej príležitosti podrazením súpera mimo PÚ podľa čl. 45/1a,2a DP ukladá DS – nepodmienečné pozastavenie výkonu športu na 1 stretnutie od 9.8.2021 + 10€

Vylúčenie po 2xŽK - nepodmienečné pozastavenie výkonu športu, podľa čl. 37/3 DP na 1 súťažné stretnutie:

- U 005 Peter Rakoci  1268159 (Hôrka 6.liga) od 9.8.2021 + 10€

Iné disciplinárne previnenia:
- U 006 (OFK V.Slavkov) – DK trestá na návrh ŠTK OFK V.Slavkov fin. pokutou 70 € pre porušenie čl. 8.14/f) RS

 2. SPRÁVA KR:
- KR upozorňuje rozhodcov na osoby, ktoré osoby musia byť POVINNE uvedené v zápise o stretnutí.
Domáci tím:   vedúci, hlavný usporiadateľ, zdravotník/lekár (v 6.lige dospelých aj tréner, videotechik)
Hosťujúci tím: vedúci

 


Súvisiaci obsah