Aktuality

Spolupráca s Meva Sport i naďalej

Emanuel Cuninka|25. máj 2016 o 02:00

Rozhovor s Máriom Kyjakom, majiteľom spoločnosti Meva Sport, nielen o spolupráci s Oblastným futbalovým zväzom Trnava, ale aj o inovatívnych novinkách, ktoré prinášajú.

Meno Mário Kyjak nie je známe len vďaka vašej spoločnosti Meva Sport, ale aj vďaka futbalu, ktorému sa aktívne venujete. Hráte za klub TJ Slovan Koplotovce, ktorému sa v minulej sezóne podarilo postúpiť do vyššej súťaže. Ako zatiaľ hodnotíte výkon v tejto sezóne?

Ako nováčik vo vyššej súťaži sme nemali veľké oči a našim cieľom bolo nevypadnúť. Po jesennej časti sezóny sme boli na prvom mieste v tabuľke, takže náš cieľ sme splnili nad očakávanie. Dokázali sme sami sebe, ale aj ostatným, že sme rovnocenným súperom aj pre tie kluby, ktoré doteraz pravidelne hrávali vyššie súťaže ako my.

 

Jednoznačne máte futbal v krvi a venujete sa mu odmalička. Bola táto vaša vášeň pre šport spúšťačom myšlienky začať podnikať so športovými potrebami?

Áno, bolo to na základe toho, že som celý život hrával futbal a hlavne som chcel robiť to, čo ma bude baviť. Prešiel som si v živote rôznymi profesiami, ale ani jedna ma dostatočne nenapĺňala. Až keď som začal pracovať so športovým oblečením, zistil som, že je to pre mňa tým pravým, čo chcem v živote robiť, až som sa postupne dopracoval k tomu, že mám svoju vlastnú značku.

 

Spomínate svoju vlastnú značku. Doteraz sa vaša spoločnosť venovala najmä distribúcii talianskej značky Givova, nastali vo vašej spoločnosti nejaké zmeny?

Meva Sport sa po dlhoročnej práci s talianskou značkou Givova rozhodla posunúť ďalej vo svojej činnosti, a preto sme vytvorili vlastnú športovú značku Meva. V tejto značke spájame moderný dizajn s najnovšími materiálmi, aké sú momentálne na trhu. Každý kus prechádza prísnou kontrolou a spĺňa tie najvyššie kritériá. Zamerali sme sa najmä na zásady ako sú ochrana pokožky, komfort pri pohybe, regulácia telesnej teploty a vysoká odolnosť materiálov.

 

Takže so značkou Givova už neplánujete ďalej spolupracovať?

V poslednej dobe sme zaznamenali zníženie kvality tovaru spoločnosti Givova. Zdá sa mi, že viacej začali riešiť kvantitu ako kvalitu. My ako distribútori sme začali dostávať veľa reklamácií od našich zákazníkov, čo sa nám nepáčilo. Taktiež komunikácia so spoločnosťou Givova prestala byť seriózna, stalo sa nám aj, že nám reklamovaný tovar odmietli vymeniť. Aj tento problém z časti prispel k vytvoreniu vlastnej značky športového oblečenia Meva. Ak nám zákazník zavolá, že má záujem o tovar značky Givova, dodáme mu ho, ale momentálne je v našom záujme hlavne naša značka Meva.

 

Táto zmena zrejme súvisí aj s premenovaním jednej zo súťaží, ktoré sponzorujete a budete sponzorovať aj v sezóne 2016/2017, z Givova na Mevasox. Môžete nám prezradiť čoho nositeľom bude názov VIII. ligy Mevasox?

Ide o špeciálne protišmykové ponožky, ktoré umožnia vyvinúť športovcom väčšiu rýchlosť, lepšiu dynamiku a najmä stabilitu pri pohybe. Protišmykové silikónové vankúšiky sú umiestnené z vonkajšej aj vnútornej strany ponožky. Vankúšiky zvonku zabezpečujú dokonalú priľnavosť k obuvi a vankúšiky zvnútra zase k nohe. Ide o novinku, ktorú pozná veľmi málo športovcov a zatiaľ sme sa stretli len s veľmi pozitívnymi ohlasmi. Naša spoločnosť sa snaží prinášať nové a inovatívne produkty na trh. Preto si aj od tejto novinky veľa sľubujem, a chcel som aby sa táto súťaž volala práve po týchto ponožkách. Do konca mesiaca by sme mali mať ponožky na sklade pripravené k odberu.

 

S Oblastným futbalovým zväzom Trnava spolupracujete už druhý rok a teraz ste podpísali zmluvu na ďalšiu sezónu. Dá sa na základe toho predpokladať, že sa vám s Oblastným futbalovým zväzom Trnava spolupracuje dobre?

Na tejto spolupráci sa mi najviac páči to, že všetko na čom sme boli dohodnutí a čo som očakával mi bolo z ich strany splnené. Sú partnerom, ktorý dobre reprezentuje našu značku, či už na turnajoch organizovaných zväzom, ihriskách, alebo webových stránkach.  Taktiež komunikácia s nimi je na maximálne profesionálnej úrovni. Zväz sa taktiež vyjadril, že je spokojný s našou spoluprácou, a keďže sa obom stranám naplnili očakávania, nevidel som žiadny dôvod nepokračovať ďalej.

 

Ako vznikla táto spolupráca medzi vašou spoločnosťou a Oblastným futbalovým zväzom Trnava?

Ja som už v minulosti oslovil zväz s myšlienkou spolupráce, ale vtedajšie vedenie neprejavilo záujem. Potom sa zmenilo vedenie a oslovila ma marketingová spoločnosť, ktorá pracovala pre zväz, či by sme nemali záujem stať sa partnerom Oblastného futbalového zväzu Trnava. Ja som im povedal svoju myšlienku, oni zase ich a takto sme si našli spoločnú cestu, z ktorej sa stala spolupráca, čo trvá a funguje dodnes.

Súvisiaci obsah