Slovenské zápasy prekonávajú rekordy. Najviac ľudí videlo tretinu, ktorá Slovákom príliš nevyšla

Slovenskí hokejisti na MS v hokeji 2024.
Slovenskí hokejisti na MS v hokeji 2024. (Autor: TASR/AP)
Sportnet|18. máj 2024 o 07:30

Pozrite si, aké sú čísla sledovanosti slovenských zápasov na MS v hokeji 2024.

OSTRAVA. MS v hokeji 2024 v Česku pútajú mimoriadnu pozornosť aj na Slovensku. Dôkazom sú aj čísla sledovanosti, ktoré stúpajú s každým ďalším slovenským zápasom.

Vyplýva to z dát, ktoré zverejnila skupina JOJ Group. Tá vysiela svetový šampionát na troch staniciach - TV JOJ, JOJ Plus a JOJ Šport. Okrem toho je možné každý duel nájsť zadarmo aj na streamovacej platforme JOJ play.

Otvárací zápas Slovenska proti Nemecku spolu so zápasovými štúdiami priniesli televízii celodenný podiel 33,1 percenta.

Nasledujúce stretnutie s Kazachstanom prinieslo nárast na 35,5 percenta, čo znamená na zásah 1,388-milióna divákov starších ako 12 rokov.

Duel proti USA spolu so štúdiami si zaplo spolu 1,5 milióna divákov, čo predstavovalo celodenný podiel na úrovni 41,9 percenta.

Stúpajúci trend sledovanosti ponúkol doteraz posledný zápas proti Poľsku, na ktorý bolo zvedavých až 1,765-milióna divákov s celodenným podielom na trhu na úrovni 43,4 percenta.

Dosiaľ išlo o najvyššiu 18,4-percentnú sledovanosť v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálneho publika.

JOJ
Zápasy Slovenska na MS v hokeji 2024
Nasledujúce 3 týždne nie je plánovaný žiaden priamy prenos.

Sledovanosť rastie aj s úspechmi slovenských hokejistov na ľade, keďže po úvodnej prehre ťahajú už trojzápasovú víťaznú sériu.

Všetky rekordy doterajšej sledovanosti prekonala druhá tretina zápasu Slovensko - Poľsko, ktorá sa dostala na čelo TOP rebríčka sledovanosti nielen tohto roka (spomedzi programov všetkých slovenských televízií), ale aj v porovnaní s hokejovým vysielaním v minulých dvoch rokoch.

Spomenutá druhá tretina mala skvelú 24,8-percentnú sledovanosť pri divákoch starších ako 12 rokov, pri ktorých dosiahla až 53,2-percentný podiel na trhu.

V rámci mladšieho publika sa jej darilo s ešte vyšším podielom - až 62,9 percenta a sledovanosť divákov vo veku 13 až 55 rokov vyletela až na číslo 24,4-percenta.

Zaujímavosťou je, že druhá tretina proti Poľsku bola tou, ktorá Slovákom príliš nevyšla. Za vedenia 2:0 sa dostali do útlmu, nepremieňali šance a súper viackrát pohrozil. Zápas zlomili až dva poisťujúce góly v tretej tretine.

Šampionát má do utorka na programe skupinovú fázu a finále sa odohrá v nedeľu 26. mája. Očakáva sa teda, že s pribúdajúcimi úspechmi Slovákov na ľade môže ešte narásť aj sledovanosť.

JOJ Group odvysiela všetkých 64 zápasov na turnaji. Na TV JOJ diváci uvidia všetky duel slovenského tímu, na JOJ Plus sa vysielajú vybrané zápasy zo skupiny A v Prahe a na JOJ Športe nájdete všetky stretnutia zo slovenskej skupiny B v Ostrave a vybrané prenosy z Prahy.

Semifinále, zápas o bronz a finále sa budú vysielať na staniciach JOJ a JOJ Šport, tak ako aj na JOJ play.

Vyjadrenie Marcela Gregu, generálneho riaditeľa JOJ Group

„Sme veľmi radi, že vysielanie majstrovstiev sveta na našich obrazovkách prijali televízni diváci tak vrelo a s nadšením. Máme skvelú divácku odozvu, prijímame ocenenia na prácu našich komentátorov, pochvaly na hostí v štúdiách i na celé vysielanie hokejových majstrovstiev. Snažili sme sa uspokojiť každého diváka.

Slovenský divák má po prvýkrát v histórii možnosť sledovať všetkých 64 zápasov, a to kdekoľvek a kedykoľvek na všetkých platformách. Aj preto sme prilákali milovníkov hokeja, ktorí si v minulých rokoch hokej v televízii nezapli.

Naša ponuka láme rekordy nielen v televíznej sledovanosti, ale aj v internetovej, kde v podstate každý ďalší zápas slovenskej reprezentácie prekonáva rekord slovenského internetu.

Meraný zásah publika na JOJke atakuje hranicu 2 miliónov divákov a k tomu treba prirátať státisíce fanúšikov v pohostinstvách, na verejných projekciách a divákov, ktorí hokej sledujú na ďalších miestach mimo svojho domova. Všetky tieto ocenenia nás nielen nesmierne tešia, ale aj zaväzujú do ďalších rokov.  

Nášmu hokejovému tímu držíme palce, svojou skvelou hrou a bezprostrednosťou si našli cestu k srdciam slovenských fanúšikov. Verím, že aj vďaka nášmu vysielaniu a prezentácii na sociálnych sieťach sa stávajú hokej a naši hráči čoraz viac populárnejší.“

Článok vznikol v spolupráci so spoločnosťou JOJ Group, ktorá je partnerom portálu Sportnet na MS v hokeji 2024

Nachádzate sa tu:
Domov»MS v hokeji 2024»Slovenské zápasy prekonávajú rekordy. Najviac ľudí videlo tretinu, ktorá Slovákom príliš nevyšla