BRATISLAVA. Má neuveriteľný marketingový potenciál. Obyčajnú tlačovú konferenciu, ktorá Neymara predstavila v novom drese Paríž Saint Germain, sledoval neskutočný počet ľudí.
„Hovoril som s riaditeľom brazílskej Globo TV. Povedal mi, nech skúsim uhádnuť, koľko ľudí sledovalo Neymarovo predstavenie,“ hovoril Nasser Al-Khelaifi v rozhovore pre Daily Telegraph.
„Tipol som päť až desať miliónov, a on povedal: Nie, 85 miliónov.“ To je v krajine, kde žije zhruba dvesto miliónov obyvateľov, ohromujúce číslo.
Už teraz je Nasser Al-Khelaifi najmocnejším mužom vo francúzskom futbale a vďaka veľkým letným nákupom chce mať čoskoro rovnaký vplyv aj celosvetovo.
Katarský biznismen a prezident Saint Germain chce klub dotiahnuť na úplný vrchol, až k trofeji pre víťaza Ligy majstrov a urobiť z neho najlepšie mužstvo na svete.
Za posledných šesť rokov investoval do nákupu posíl takmer šesťsto miliónov eur, z toho viac ako štyristo minul uplynulé leto za dvoch hráčov.
Príjmy stúpli na 500 miliónov