BRATISLAVA. Rovnaký názov vďaka partnerovi nesie aj najvyššia česká súťaž.
Nové logo slovenskej Tipsport extraligy odhalili v stredu v Bratislave predseda predstavenstva riadiaceho orgánu najvyšej súťaže Pro-Hokej Maroš Krajči, predseda predstavenstva Tipsport SK Jaroslav Taraba, tréner majstrovských Košíc Rostislav Čada, hráč bratislavského Slovana Ján Lipiansky a Miss Tipsport 2011 Eva Smolková.
"Rokovania o vstupe Tipsportu do slovenskej extraligy sa začali už v rokoch 2005 či 2006. Tešíme sa, že sme dostali príležitosť vstúpiť do tohto športu na Slovensku. Sme titulárnym partnerom českej a slovenskej extraligy na najbližšie dve sezóny," povedal marketingový riaditeľ Tipsport CZ Marek Mičkal.
Extraliga sa bude hrať pod novým názvom najbližšie dve sezóny. K zmene titulárneho partnera došlo po tom, čo sa skončila zmluva o predaji marketingových práv medzi Pro-Hokejom a spoločnosťou Marketing SZĽH. Marketingové záležitosti si po novom bude zabezpečovať riadiaci orgán najvyššej slovenskej súťaže samostatne. Finančné podmienky zmluvy s titulárnym partnerom nie sú známe, pre Pro-Hokej sú však veľmi zaujímavé.
"Pri rozhodovaní o novom partnerovi boli pre nás dôležité dva aspekty. Ide o silnú spoločnosť so vzťahom k športu. Cieľové skupiny sa budú pre nás zlievať, ak budeme robiť dobrú robotu. Tipsport má skúsenosti z českej extraligy a verím, že sa postupne k nej priblížime," povedal predseda predstavenstva Pro-Hokej Maroš Krajči.
Nový ročník najvyššej slovenskej súťaže by sa mal začať 16. septembra, termínový kalendár sa ešte tvorí a známy bude v najbližších dňoch.