BRATISLAVA. Podľa riaditeľa spoločnosti PRO-HOKEJ Richarda Lintnera sú vyhlásenia už bývalého predsedu Disciplinárnej komisie Slovenského zväzu ľadového hokeja (DK SZĽH) Jozefa Vrábela na jeho adresu nezmyslami, na ktoré nemá ani význam reagovať.
Vrábel poskytol v pondelok TASR oficiálne vyhlásenie, v ktorom vyzval Lintnera, aby sa vzdal svojho postu. Podľa neho šéf PRO-HOKEJ-a počas šiestich mesiacov vo funkcii neurobil nič pozitívne, rozbil vzťahy medzi funkcionármi, dokázal rozbiť slovenskú reprezentáciu, vyhnať útočníka Košíc Lapšanského zo Slovenska a s predsedom predstavenstva PRO-HOKEJ-a Jurajom Kovalom si svojvoľne prispôsobovali a prekračovali predpisy a poriadky SZĽH.
"S pánom Vrábelom som musel komunikovať päť mesiacov. Na základe jeho terajších vyjadrení si môžete predstaviť, aká to bola komunikácia,"povedal Lintner na utorňajšej tlačovej konferencii.
"Súťaž je výborne nakopnutá, čo dokazujú aj čísla. Napriek tomu, ako nám predseda disciplinárnej komisie výrazne hádzal polená pod nohy a robil veci, ktoré absolútne nesúviseli s výkonom jeho funkcie a ani jeho kompetenciami."
"To potvrdil aj Slovenský zväz ľadového hokeja, bohužiaľ, až po piatich mesiacoch od jeho uvedenia do funkcie. Po tých piatich mesiacoch sa mi už nechce ďalej reagovať na jeho nezmysly," pokračoval Richard Lintner.
Richard Lintner na tlačovej konferencii hovoril aj o spolupráci s Jozefom Vrábelom. FOTO - TASR.
Podľa Vrábela sa mal Lintner dopustiť manipulácie s hráčskymi zmluvami hráčov Popradu Ľuboša Bartečka a Radoslava Suchého. A robil všetko preto, aby preukázaný neoprávnený štart Bartečka bol zametený pod koberec.
"Hráčska zmluva je medzi hráčom a mužstvom. Ja a ani PRO-HOKEJ v nej nijako nefigurujem. Tak neviem, akým spôsobom môže tretia stranou so zmluvou úplne iných dvoch subjektov manipulovať," vyslovil sa šéf spoločnosti, ktorá riadi najvyššiu slovenskú hokejovú súťaž.
Lintner sa stal v uplynulých dňoch aj terčom útokov bývalého šéfa popradského klubu Tibora Turana. Ten ho obvinil z toho, že si neoprávnene necháva vyplácať prostriedky z pokladnice PRO-HOKEJ-a aj že ním prezentovaný nárast televíznej sledovanosti a počtu divákov na štadiónoch či úspech iných marketingových aktivít nezodpovedajú realite.
"Sme obchodná spoločnosť a subjekt, ktorému sa ja zodpovedám, je Dozorná rada. Predseda Dozornej rady celkom jednoznačne prehlásil to, čo je pravda, teda že v našom vedení firmy a účtovníctve nie sú žiadne nejasnosti či pochybenia," tvrdí Lintner.
"Viem o každej jednej transakcii, ktorá cez PRO-HOKEJ prejde. Som hrdý na to, ako sa vedie firma PRO-HOKEJ. Je ukážkou toho, ako by mala fungovať obchodná spoločnosť."
Richard Lintner je hrdný na to, ako PRO-HOKEJ funguje. FOTO - TASR.
Šéf PRO-HOKEJ-a na utorňajšej tlačovej konferencii prezentoval čísla, ktorými dokumentoval celkové finančné ozdravenie Tipsport Ligy.
"Po štyroch sezónach, keď nám priemerná návštevnosť na zápas v základnej časti klesala, sme sa ocitli v zelených číslach. Celkovo stúpla o tri percentá. Televízna sledovanosť podľa peoplemetrov vzrástla o 20 percent a tento rok sme navýšili mediálny reklamný priestor na základe nových partnerstiev o 0,6 milióna eur," vysvetľoval Lintner.
"O Tipsport Lige sa viac rozpráva, naši partneri dostávajú viac priestor na prezentácie. Vďaka webu, facebookovému profilu súťaže, súboju mladíkov či veľmi úspešnému All Star víkendu sme vytvorili ďalšie marketingové aktivity v hodnote 100-tisíc eur. Objem zobchodovaných marketingových práv sme tak za prvých šesť mesiacov navýšili o 28 percent," pokračuje šéf PRO-HOKEJA.
"Výsledky absolútne korešpondujú s tým, čím som ako riaditeľ do PRO-HOKEJ-a vstupoval. Zaviedli sme dôveryhodnosť, poctivú prácu a moderné technológie. Sú to výsledky, ktorými by sa pýšila každá jedna obchodná firma na Slovensku."
Richard Lintner prezentuje, ako Tipsport liga rastie. FOTO - TASR.
"Najpodstatnejšie je, že všetky tieto ukazovatele sme zaobstarali na základe nulových nákladov na marketing. Všetky peniaze, ktoré sme investovali do propagácie a budovanie značky Tipsport Ligy, sú pokryté v plnej miere na základe propagačných akcií a našich mediálnych a obchodných partnerstiev. To je najsilnejší odkaz, ako PRO-HOKEJ excelentne obchoduje a funguje," hovorí Lintner.
"Všetko iné sú absolútne nezmysly, pretože toto vychádza z verejne dostupných dokumentov," dodáva.
Podľa neho budú z celkového 28-percentného nárastu nakontrahovaných financií profitovať aj kluby, ktoré by mali dostať od PRO-Hokeja rovnako minimálne 28-percentný nárast financií.