BRATISLAVA. Na tlačovej konferencii pred sezónou si Ivan Kmotrík junior zobral slovo a spustil monológ, ktorý trval viac ako desať minút. Hovoril o rázcestí, skladaní sa s fanúšikmi na posily, sťažoval sa na nezáujem. Bol deviaty júl.
„Radi by sme sa posunuli vyššie, aspoň do Európskej ligy a tiež snívali o Lige majstrov. Bohužiaľ, predaj permanentiek je na úrovni 1600,“ smútil Kmotrík.
Spomínal trebárs pražské kluby, ktoré predali pred sezónou asi 10-tisíc permanentiek.
Možno ani Kmotrík sám nečakal, že sa mu koncom augusta splnia oba sny.
Taký záujem o Slovan tu v dejinách samostatnosti ešte nebol.
Slovan v závere minulého mesiaca všetky permanentky vypredal. Viac ako 11-tisíc je absolútny slovenský rekord. Dnes má Slovan väčší počet permanentkárov ako pražské veľkokluby.
Nákupná horúčka
To všetko spôsobil postup do hlavnej fázy Ligy majstrov. Do Bratislavy prídu veľkokluby ako Manchester City či milánske AC.
„Istotu vstupenky na Ligu majstrov ti zabezpečí iba permanentka,“ informoval klub po poslednom zápase play off, čím spustil nákupnú horúčku.
Permanentky boli v rôznych cenových kategóriách: Najlacnejšie stáli 120 eur, ďalej 144, 288. VIP 1200 či 2400 eur.
Ziskom permanentky získa fanúšik vstup na zápasy Niké ligy a Slovenského pohára, ale na domáci zápas Ligy majstrov bude mať iba predkupné právo.
„Takže má zaručené, že si bude môcť v určitom časovom úseku zakúpiť balík vstupeniek na Ligu majstrov na konkrétne svoje miesto uvedené na permanentke,“ informoval Slovan n svojej webovej stránke.
Slovan drahší ako Sparta?