FC Barcelona premenuje štadión. Názov bude niesť po novom sponzorovi

Štadión FC Barcelona Camp Nou - ilustračná fotografia.
Štadión FC Barcelona Camp Nou - ilustračná fotografia. (Autor: TASR/AP)
TASR|16. mar 2022 o 09:54

Logo spoločnosti nahradí na dresoch japonskú firmu Rakuten.

BARCELONA. Španielsky futbalový klub FC Barcelona sa v utorok dohodol na dlhodobej spolupráci s digitálnou hudobnou službou Spotify.

Po novom sponzorovi bude od júla niesť štadión názov "Spotify Camp Nou" a logo švédskej spoločnosti nahradí na dresoch japonskú firmu Rakuten.

"Spotify a FC Barcelona budú spolupracovať na tom, aby mal tento ikonický dres príležitosť oslavovať umelcov z celého sveta, ktorí sa budú môcť spojiť s globálnou komunitou fanúšikov tímu," citovala agentúra AP z oficiálneho vyhlásenia klubu.

Hodnota tohto kontraktu sa údajne pohybuje na úrovni 60 až 70 miliónov eur. Päťnásobných víťazov najprestížnejšej európskej klubovej súťaže sprevádzajú finančné problémy, ktoré spôsobili pandémia koronavírusu a manažment predchádzajúceho vedenia.

Nové logo by malo byť súčasťou mužských, ženských aj tréningových dresov od začiatku nadchádzajúceho ročníka do sezóny 2025/2026. Zmluvu podpísalo predstavenstvo Barcelony, v apríli ju však čaká ešte ratifikácia.

Nachádzate sa tu:
Domov»Futbal»Španielsko»La Liga»FC Barcelona premenuje štadión. Názov bude niesť po novom sponzorovi