Diskusia: Má Ramsay ostať trénerom Slovenska aj po domácich MS? (anketa)

chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
79 príspevkov

  • 2arne
    • 21.5.2019 - 20:29

    V.Ružička s Országhom.

    Ramsay už vyčerpal svoj potenciál.
    • KidA
      • 22.5.2019 - 7:43

      +/- rovnako "aj - aj".

      Najlahsia situacia v SZLH, lebo verim to bude +/- rovnake aj pokial ide o Kohút vs. Šatan, aj Ramsay vs. Ružička+Országh. Klucove je to, ze nasa repre a aj sirsia skupina ludi okolo nej (vratane nas divakov) ma po ostatnych dvoch MS aj OH dostatocne presvedcivu skusenost s tym, ze system hry ako v NHL to jest to tzv. 5ti hore - 5ti dole jej sedi. Pokial ide o trenerov, su podla mna potrebne tie zmeny, aby realne zapasy koučoval a aj zostavu vyberal hlavny trener, a nie asistent. Vela sa kyda na Lasaka, brankarov aj Marincina, ale podla mna treti gol nemcov bol skor po dosledkoch chyb nasich asistentov trenera kt. mali zobrat time-out, a aj tym sa snad vyvarovat chyby ktoru urobil najma Marko Dano (ked siel striedat v case, ked mal hrat dohodnuty system a v jeho ramci ist na poziciu Marincina po tom ako to ten riskol smerom dopredu). System hry dobry, a postup nasim ale usiel podla mna +/- rovnako pre toto vsetko: - brankari nas v klucove momenty nepodrzali - uplne zbytocne vylucenia Lisku za filmovanie a najma Laca Nagya (je jedno ci za napadnutie ako to realne bolo, alebo narazenie na mantinel ako to nemec nafingoval, beztak Nagy nedostal 5+DKZ tak na to rozhodcovia nenaleteli) - pasivna hra Luntera ked mali nemci odvolaneho brankara, zly system hry (uz v tej faze hry to chcelo asi time-out). Za seba mozem znamkovat takto: SME 4 (coraz vacsi bulvar na urovni Noveho casu, diletantske komentare redaktorov kt. sa absolutne nerozumeju hokeju, vid to znamkovanie brankari 4 a Cernak 1 napriek chybam ktore urobil a faulu ktory nas stal bod s CAN) RTVS 4- komentatori zapasu, 3 prestavkove studio ale to len vdaka Valabikovi, ale ta cast so zaberom zhora na "troch vtakov na tribune" je katastrofalna, a dost mozne aj preto ze si ti dvaja "jazykovedci" cez prestavku neoddychnu sa potom cez tretinu absolutne nekoncentruju na dianie na lade. Ale to podstatne je, ze nielen ze komentatori nepoznaju pravidla hokeja, ale ani ich nemaju pri sebe vytlacene aby z nich precitali relevantne pravidlo napr. ked je v akcii videorozhodca. Ale namiesto toho len dookola "nevieme co sa stalo" spolu s "mocni z bryndze silni zo zincice" a ine prvoplanove trapnosti. Vrchol bol ten "Mantha v Medzeve", a to nahodou viem ze v MEdzeve ziju mantaci, ale "mantaci" ako pejorativum jednoznacne SME a RTVS, ..prepacte, fakt mi nedalo viac to dusit v sebe :)
      • no22
        • 22.5.2019 - 12:03
        So všetkým, čo si napísal súhlasím, ale ten oddychový čas mohol zobrať aj hlavný tréner, on má hlavnú zodpovednosť za couching. A keď videl, že asistenti ho nezoberú, mal ho signalizovať on. Nagy Nemca fauloval, on potom vynechal nasledujúce tri zápasy. Tam Valábik trochu prestrelil. A RTVS je otras, ale v porovnaní s prenosmi, kde bol Igor Tóth je to krok vpred.
        • KidA
          • 22.5.2019 - 13:03
          Plne suhlasim, resp. o tom ze ten faulovany nemecky hrac nehral potom 3 zapasy som nevedel. No ale to ma potom dalsiu hanbu Valabik a nepriamo aj RTVS, lebo niekto ho tam na to mal upozornit. Za hanbu SME, RTVS and co. povazujem tiez to, ze doteraz absentuje akakolvek investigativa o tom, ako mali rozdelene kompetencie Ramsay a jednotlivi asistenti. Hoc je zjavne, ze asistenti mali v porovnani so "standardom" posilnene kompetencie, minimalne pokial ide o vyber hracov na supisku a aj v zapase. A pritom okolo Ramsaya rozni asistenti fluktuovali vo velkom, voci comu inac nemam vyhrady lebo tam islo o to nech sa co najviac trenerov zo SR od neho nauci ako trenovat dany system (ludovo "5 hore 5 dole"). Absolutne chapem Ramsaya aj cely tim okolo neho, ze si urcite veci chcu a aj nechaju iba pre seba, ale absolutne nechapem media typu SME za sa na to vobec neopytaju (a to chcu od nas peniaze za, resp. na akoze investigativu). S RTVS ale suhlas, lebo aspon vedia kopirovat veci z TV z USA a CAN. Len o to je potom vacsia hanba, ze nielen solo komentator, ale dokonca ani dvojica sa nedokaze koncentrovat na to co sa deje v hre v danom case, a ten druhy ak nepozna pravidla tak si ich aspon pozriet. Nech to zhrniem - u vsetkych nasich hracov bolo drvivu vacsinu casu vnimat koncentraciu a aj kvalitne vykony, a len obcasne zlyhania (Marincin,Cernak, Liska, Lunter, Nagy) ci niekolko zlyhani (Ciliak, Rybar, Marko Dano). Kym v SME vnimam najma zlyhanie, ale okrem par rozhovorov som nezachytil "nic naviac" ale naopak bludy typu znamky pre Rybara vs. Cernaka. A po tom co pises k tomu nemcovi, si aj RTVS zasluzi 4- ak to do konca MS Valabik neda na spravnu mieru.
      • z duše
        Prémium
        • 22.5.2019 - 12:51

        Nedovolím si

        robiť nejaké "odborné" hodnotenia našej hry, keďže nie som odborník na žiadny druh športu. Som len divák a v prípade hokeja veľký fanúšik a z tejto pozície možem povedať, že hokejisti ma prekvapili a nadchli a na naše zápasy som sa tešil. Tak ako hokejisti pristúpili ku každému jednému zápasu si určite zaslúžia veľké uznanie a som presvedčený o tom, že lvý podiel má na tom ten holohlavý, sympatický, kanadský tréner. Je pravdou, že z konečného výsledku môže byť fanúšik sklamaný, ale trend, ktorý sme nastúpili aj s mnohými mladými hokejistami je určite správny a keď v ňom budeme pokračovať potom spokojnosť s predvedenou hrou povýšime ešte o spokojnosť aj s dosiahnutým výsledkom. Takže pán tréner Ramsay, ak sa nedal znechutiť piskotom pri kandskej hymne, by mal s mužstvom pokračovať aj naďalej.
        • KidA
          • 22.5.2019 - 13:15
          So vsetkym co si napisal suhlasim, resp. som to vnimal podobne. Ale nesieme si teraz davat nejake "ruzove okuliare" a zabudnut na to, ze: 1. v zapase s USA aj podal Rybar fantasticky vykon, ale aj mnohi utocnici USA uplne kaslali na obranu a hrali to "na seba", tuto K+ Valabikovi ze na to v prestavke poukazal. 2. Finsko a aj Kanada ma na MS de facto B-tím 3. jedine dva timy, ktore na nas hrali poctivu obranu boli nemci a dani, a proti nim sa nasa repre v utoku trapila (nebyt vlastneho golu danov, ktovie ako by ten zapas skoncil). Ale ako pisem, zmena trendu oproti "Siroky..Ciger" je uz nastastie nezvratna, prave preto ze vykony nasej repre potvrdili na oboch MS a aj OH ze islo o zmeny spravnym smerom. Ale nemali by sme si klamat, ze tzv. silna 6ka nie je ked hra s "A timami" o dve urovne pred nami, a svajciari o triedu pred nami, a tiez nemci o triedu pred nami po taktickej stranke (preco aj maju medaily ostatne roky). Nasi hraci na tychto MS sice urobili chyby, ale bolo ich vyrazne menej ako pred rokmi a sucasne nemozeme cakat ze niekedy podaju uplne bezchybny vykon pokial pojde o dodrziavanie taktiky cely zapas a vyvarovanie sa zbytocnych ci smolnych faulov (ved to nedokazu ani nemci). Nasi dokazali zahrat vyrovnane zapasy s favoritmi vo vyrazne slabsej skupine ako bola ta v BA, ale stale zostali tam kde boli na urovni Danska a toto je bohuzial nasa vychodiskova situacia pred kvalifinaciou na OH.
      • vsetkovklude
        • 22.5.2019 - 22:16

        oproti...

        ...trénerom pred Ramseym je tam vidieť míľový posun vpred. Hokej sa za posledných 10-15 rokov dosť posunul od technického ku rýchlemu. Minimálne útočné formácie...ak nedávaš góly, ťažko vyhráš... Kým vtedy na medailu stačilo pozbierať to najlepšie z krajiny do reprezentácie, teraz treba hráčov vyberať typologicky podobných podľa štýlu hry, ktorú tréner preferuje... Ramsey je dosiaľ jediný SK tréner, ktorý to pochopil a naplno vybalil na domácich majstrovstvách. Slabší tým, ako my, má v dnešnom hokeji šancu uhrať výsledok jedine, ak súpera "predbehne" vo všetkých akciách a činnostiach. Úplným bonusom je fakt, že sme mali tým plný mladíkov s rokom narodenia 93-98, takže do budúcna nám v nároďáku rastie naša nádej! Napriek tomu si myslím, že výber niektorých hráčov nebol "ideálny". Nagy to dostal za zásluhy a treba povedať, že nakoniec nesklamal a tým mladíkov podržal. Hudáček ma sklamal, ako hokejovo, tak ľudsky. Strácať puk krasokorčuľovaním v obrannom pásme proti Kanade, potom 1 dobrý zápas a potom totálny skrat, keď nám principiálne ide o plný bodový zisk proti Dánom, nie je na reprezentáciu... Ani v Rakúsku by nehral v repre :) On tam mal byť za skúseného, nie za horúcu hlavu, ale zdalo sa mi, že Féherváry je mentálne dekády napred... Taktiež máme málo naozaj špičkových brankárov. Z 3 na šampionáte nám dvaja vybuchli, najmä preto, lebo Čiliakovi ani Rybárovi nikto nepovedal, že v základnom postoji patrí lapačka nahor, nie bokom mimo bránu :) Godla síce odchytal "ľahké" zápasy, ale zdá sa mi, že je to turnajový gólman. Proste ak chytá pravidelne v sezóne, tak na majstrovstvá sa dokáže namotať a podá skvelý výkon. Škoda, že ho nepostavil proti Kanade, alebo Nemcom... Kedy mal Ramsey žiadať oddychový čas, nejdem hodnotiť, lebo verím, že 95% z tých, ktorí toto kritizujú, by to v jeho koži ani nenapadlo, ani pred telkou, tobôž nie priamo v tom momente na striedačke. Proste im veril, že sú odolnejší a dajú to, vyzeralo to tak, ale neboli. Dúfam, že ak sa rozhodne pre dôchodok, aspoň pomôže vybrať trénera podobného progresívneho hokejového myslenia. Za mňa veľké ĎAKUJEM pán tréner, konečne ma neskutočne bavilo pozerať na našu hru na šampionáte...párkrát skoro mŕtvica, ale stálo to za to :)
        • KidA
          • 23.5.2019 - 6:47

          suhlasim

          Suhlasim, akurat (ako pisem vyssie) krotil by som nejaky prilisny optimizmus, nakolko sme nehrali s A-timami Kanady ani Finska, a hoc silny tim USA hral proti nam nezohraty a najma bez systemu hry (vid pohyb Kanea pri prvom gole nasich). Ale samozrejme plati to, co pises a najma ako to povedal do medii Šatan, ze si aj odbornici na MS vsimli ze nasa repre aj dobre dodrziavala novy styl a la NHL, a najma ze do nej boli zakomponovani mladi hraci (dokonca z nasej slabuckej ligy) ktori tam neboli iba do poctu. Najma suhra Studenic - Sukel sa mi pacila a dava nadej do buducna, ale tiez Liska a Lantosi (mam na mysli hracov do prvych 2 formacii, do 4tej sa nasim osvedcilo viac hracov az 5 :) Plus to podstatne, ze po tychto MS verim budu vsetci hraci z NHL a zahr. lig radi chodit to reprezentacie. A co je rovnako dolezite, aj mladi hraci z nasej ligy budu mat ovela viac motivacie pracovat na sebe a na pripravnych turnajoch sa ucit styl hry a la NHL, v nadeji ze im prave repre otvori dvere finskej ligy odkial vedu najspolahlivejsie cesty do NHL (vid Bucek a Detriot). Aj v tomto podla mna zlyhali media ako SME aj RTVS, ze tento aspekt prace Ramsaya uplne odignorovali, pricom to islo vhodne spojit s investigativou o tom preco bolo tak vela roznych asistentov Ramsaya, a ako a preco fluktuovali.
    • Norovyn21
      • 22.5.2019 - 13:39
      Ružička sa už viac ráz vyjadril, že trénovať Slovensko nebude, lebo by musel hrať proti Čechom, a on nechce. Ďalšia vec je jeho zničená povesť po úplatkárskej afére. Takého človeka náš hokej nepotrebuje. Országh tam už bol ako asistent a nemám pocit, že by prišlo k zlepšeniu. Ramsay potenciál nevyčerpal ani zďaleka.
    • ivan kvc
      • 22.5.2019 - 14:40
      Ramsey musi skoncit nic neziskal aj s nim sme skoncili mimo stvrtfinala vlani tento rok dokonca doma aj na ZOH nevie coachovat nepozna time out nevie ze na konci zapasu treba zuzit hracov na dve naj patky aby hraki ti co sa im najviac dari rotuje cely team poradcov a tak vytvara zmatok na lavicke vybera hracov ze z kanady je vsetko naj aj nahradny brankar regionalnej ligy ktory nechytal v play off ma prednost pred hviezdou KHL a vobec nema na to aby viedol repre a aj vdaka nemu musime hrat kvalifikaciu na ZOH to by dokazal hociktory ligovy trener a za desatinu nakladov podakovat a zaplatit letenku do Kanady
  • ugort
    • 21.5.2019 - 21:00
    preco by nemal ostat trenerom? vsak nastupil len v 2017. Podla mna praca reprezentacneho trenera sa naplno prejavi az tak po troch rokoch.
    • Ronaldo Alonso
      • 22.5.2019 - 12:39
      Chlapik ma 68, teraz nehrame o to, ci ho niekto ukonci, ale o to, ci to nebude chciet sam ukoncit. Zaujem zo strany zvazu isto je, teraz len treba ukazat aj od nas fanusikov, ze ho tu chceme nadalej.
      • ivan kvc
        • 22.5.2019 - 14:46
        Nechceme ho nema na to byt repre trener muzstva ktore patri medzi 10 naj na svete nemoze chciet kanadsky styl hokeja od malych a lahkych hracov a pod 180 cm sme mali pol muzstva hlavne v utoku a navyse namali na to IQ aby sa primitivne mlatili pichali sekali provokovali ako jeho krajania ktorym pomohol k vitazstvu proti nam ze nezobral time out
  • status_quo
    • 22.5.2019 - 9:34

    ...

    Rozhodne nie. Treba mu podakovat a rozlucit sa. Ked trener po dvoch prehrach v zavere povie, ze nikde neurobil chybu, tak je nekompetentny. Nepostupili sme najma preto, ze sme mali najtazsi rozpis zo vsetkych timov. Styri klucove zapasy v rade. V zapase s Nemeckom bolo uz vidno, ze nasim ubudli sily. Aj preto sme neboli schopni dat pocas 60 minut gol v hre 5:5. Na lavicke bolo trenerov ako maku, pomaly bude mat asi kazdy hrac svojho, ale nikto sa ubytkom sil nasich vobec nezaoberal. Po poslednom oslabeni si mal trener zobrat oddychovy cas, aby si nasi trochu vydychli. Nevzal. A to rozhodlo. Ramsay je mozno dobrym trenerom, ale nie pre nas. Nechape nasu mentalitu. Reprezentacny trener musi byt v prvom rade dobry psycholog. Pokial je v muzstve pohoda a dari sa, tak by don nemal nijako zasahovat. Viditelny by mal byt, az ked sa nedari. Presne takto to kaucoval Filc ci Vujtek a priniesli nam medaily. Muzstvo sme mali kvalitne, i ked jednotlivci neboli uplne top. Ale nasi chceli a aj tak hrali. Chceli sa doma ukazat. To bolo hlavnou hnacou silou, nie trener. Tens a len viezol. Potrebujeme trenera, ktory bude hracov dokladne poznat a tak k nim aj bude pristupovat, aby ich mohol efektivne motivovat. A tak musi byt bud Slovak, Cech alebo Rus. Rusa sme este nemali. Vybrat trenera nie je moja starost, na to tam je zvaz, tak nech vyberie spravne. Prajem Ramsaymu vela stastia.
    • primipiles
      • 22.5.2019 - 11:09
      slovakom chyba stale este disciplina, v dnesnom hokeji je potrebne dodrziavat system pretoze ak je dobre preparacovany, tak ti zabezpeci istotu v obrane aj v utoku, ak ho porusis hra sice moze vyzerat dobre ale zacne mat slabe miesta, ktore super moze vyuzit.., vytvorit schopny system hry nie je jednoduche,pretoze musi sediet hre a mentalite, co sa CR a jeho timu podarilo, nasa hra bola efektiva, utocna a dovolovala vyniknut ktoremukolvek hracovi..., hlavny trener nie je na to, aby ucil hracov hrat hokej ale aby im povedal co maju robit, aby uspeli..., na trend CR bude dnes tazko niekto nadvazovat zo slovenska alebo z "ostbloku", totiz mi sa opatovne zacinme ucit hrat hokej, to potrva nejake roky a CR ukazal filozofiu hokeja, takze nasi treneri to budu musiet najprv do seba nasat a stotoznit sa s tym, nemame este individualnu kvalitu na postup medzi najlepsich ale ak sa popracuje na urcitych cinnostiach obrancov, utocnikov a brankarov, vysledky mozu prijst skoro.., utocnikom chyba efektivita s cim suvisi ich mentalne nastavenie/instinkt zabijaka pred branou aky bol u satana, bondru, palfyho- da sa to aj natrenovat, len v treningoch sa musi ist naplno/, obrancovia/blokovanie striel, cinnosti pred brankarom, vytlacanie utocnikov, napr myslim cajkovsky pri gole danov si nechal utocnika za sebou, co je podla mna chyba a dalej co sa tyka brankarov, tak najviac sa mi pozdaval styl godlu, pretoze sa mi zdal najefektivnejsi, co sa tyka pokryvana priestoru brany a riesena situacii..., cize dnes ide o detaily, ktore rozhoduju zapasy, nestaci si mysliet, ze viem hrat hokej, takze, ktory slovensky trener na to ma? :)
    • Peter-1307
      • 22.5.2019 - 11:55

      Urcite nesuhlasim

      Ak si zoberieme MS 2017 vsetci treneri a hlavny trener boli Slovaci, vysledok 14. miesto, kde nas zachranilipred vzpadnutim Dani v zapase s Talianskom, ktory vyhrali golmi v 57. a 58.min. 2:0. A toto nebolo len o bojkote hracov, ale i o systeme, ktory vtedajsi treneri presadzovali v nasej hre a to co hrali samotni hraci. S prichodom Ramsaya sa vela veci v reprezentacii zmenilo. Uz neplati, mame zakladnu kostru kazdy rok ta ista a zbytok doplnime. Ziadny hraci nemal definitivu. Vsetko nebolo top, ale na slovensky hokej sa dalo opat pozerat. Graig Ramsay v nasom repre.hokeji zmenil vela a k lepsiemu a preto by mal pokracoovat a dokoncit svoju misiu. info. o vysledkoch> https://sk.wikipedia.org/wiki/... https://sk.wikipedia.org/wiki/...
      • neverim smetiarom5
        • 22.5.2019 - 12:22
        ty chces porovnavat 2017 s tymto rokom? to vazne? zorganizoval snad kohutik jarabi vyhovorkovu kampan s hracmi z nhl ako to spravil v 2017 proti cigerovi? vyhodil kratko pred sampionatom pod vymyslenou zamienkou dlhorocny kustodov? intrigoval tento rok proti trenerovi a generalnemu manazerovi ako v 2017? povedal trenerovi a generalnemu manazerovi este pred sampionatom, ze s nim uz dalej nepocita?.... satanov kanadan nemal ziadne nezmyselne ospravedlnenky typu som unaveny, som zraneny aj ked este vcera som v pohode odohral zapas, bojim sa lebo nemam zmluvu na dalsi rok,.....cize je to uplne neporovnatelna situacia a aj tak nedokazal z troch turnajov ani raz postupit do stvrtfinale a ako uz niektori povedali, ak trener po 2 zapasoch kedy dostane rozhodujuci gol v poslednej minute povie, ze neurobil nic zle a nic by na svojich rozhodnutiach nemenil, tak taky trener nema co na lavicke robit tak isto trener ktory dovoli aby o nominaciach rozhodovali asistenti ako to dovoli lasakovi pri brankaroch nieje dobry trener, lebo je viac ako jasne, ze hudacek sa do nominacie pod satanovym kanadanom nedostal preto, ze ho tam nechcel lasak lebo s nim ma osobny problem tak isto je neodpustitelne co robil s hracmi slovana kym tam neprisiel trenovat lintnerov kamarat orsagh, predtym sa ziaden slovanista do zostavy nezmestil, zrazu ked uz trenuje lintnerov kamos tak sa tam dostali aj taki co tam nemali byt
        • sifter
          • 22.5.2019 - 12:51
          Wau, pri tvojom prispevku mam pocit, ze Ciger je ten najlepsi trener akurat cela galaxia bola proti nemu... Napadlo ta niekedy, ze Ramsey nemal s prichodom hracov problemy aj preto lebo hraci chceli prist? Za Cigera nechcel nikto reprezentovat, lebo si nechcel urobit hanbu. Sef hokeja urobil chybu akurat v tom, ze Cigera neodvolal uz po debakli od ligoveho vyberu. Hra pod nim nemala ziadnu myslienku, to sa s Ramsaym neda ani porovnat.
      • ivan kvc
        • 22.5.2019 - 14:51
        Nieco zmenil ale to hlavne postup nedosiahol 3x aj na ZOH nevie coachovat vsetko necha na vselijakych rotujucich asistentov a je zaslepeny Kanadou a neuznava KHL vid brankar Hudacek
    • Petr Bartek
      • 22.5.2019 - 11:58

      Hmm...

      možno niekde bola aj chyba, ale ak on bude mať záujem, tak by mal ostať. Alebo vrátiť Zdena/skoro trénera/ a pobrať sa za Francúzkom a Rakúskom. Netreba zabudnúť, že postúpili Kazachstan a Bielorusi. Tiež, kto by chcel byť zodpovedný za septembrovú olympijskú kvalifikáciu? Bez hráčov NHL? Mal by zostať.To je môj názor. Ale voľby prezidenta a tým aj výber gen. manažéra a trénera je o dva mesiace. A sme na Slovensku. Takže Němeček, Široký, Cíger. A možno aj Golonka, veď má len 80 rokov.
    • Eufi
      • 22.5.2019 - 15:00
      quo s tou "našou mentalitou" nesúhlasím, práve tá nás doviedla tam kde sme boli pred Ramsym, teda na hrane vypadnutia. Ja myslím, že Ramsay sa snažil práve tú mentalitu potlačiť a keď sa to podarilo, tak sme hrali krásne zápasy s USA, FIN aj CAN. To, že sme prehrali o gól, ale veď ani počas "zlatej éry" sme neporážali spomenuté tímy ako na bežiacom páse. A tu sa zase vrátim k "našej mentalite", pretože tá nebola vidno počas "zlatej éry" práve preto, že sme mali takmer komplet tím z NHL, kde by naša mentalita moc tolerovaná nebola, kedy nejako ohrozovala systém hry. Ja by som nám prial Ramsayho ešte aspoň po Peking
      • status_quo
        • 23.5.2019 - 6:28

        ...

        Na hrane vypadnutia v 2017 sme boli v dosledku bojkotu hracov. V 2016 sme boli pod Cigerom 9. tak ako teraz pod Ramsaym. Ako Ramsay potlacil nasu mentalitu, ked sme 3x v rade nezvladli koncovku, z toho 2x v uplnom zavere? Co sa babe chcelo, to sa babe prisnilo. Problemom nasho hokeja je to, ze sa donho montuje kazdy, kto ma dieru v zadku. Hracov si nominuje hocikto. Potom je v time nedobra atmosfera. Tvoria sa tam skupinky, ktore spolu nefunguju. Tak tomu bolo aj v 2011. V priprave sme prehrali s Nemcami 2x. Do tretice sme s nimi prehrali aj na sampionate. To je nejaka zmena? Zmena bola len v tom, ze sa chalani chceli doma ukazat, preto hrali na hrane svojich moznosti. Zial, ani to nestacilo. A kto spravil chyby? Trener predsa nie, ved to sam povedal. Tak museli spravit chyby hraci. Co je to za trenera, ktory hodi chyby na hracov? On pri tom nebol, ked sa to stalo? To je nechutny alibizmus a znak nulovej lojality k timu. Takto sa trener vyjadrovat nema. Trener ma vziat zodpovednost na svoje plecia, aby tak chranil muzstvo pred tlakom verejnosti. Potom sa netreba cudovat slovam Hudacka na adresu trenera. Ved aky pozicaj, taky vrat. Trener sa nepostavi za hracov, tak sa niektori z hracov nepostavia za trenera. A co sa tyka vyhier nad slabsimi timami, treba sa na to pozerat komplexne. Slabsie muzstva mali svoje ciele. Taliani 6 zapasov len korculovali, aby v siedmom rozhodli. Ten posledny zapas bol pre nich klucovy. Takticky perfektne. To iste sa podarilo aj Britom. Slabsie timy hrali o zachranu a silnejsie o playoff a tomu prisposobili aj taktiku. Niektore zapasy vypustali. V tom je cela veda. Slovensko potrebuje zostavit tim bez tlaceniek, bez toho, aby do toho niekto trenerovi kafral. O nominacii ma rozhodovat len hlavny trener, lebo on ma zodpovednost. Kedze Slovaci su citlivi ludia, ich emocionalita ma siroky rozsah. Od uplne ublizeneckej a porazeneckej nalady az po pocit majstrov sveta, ktorym nikto nesiaha ani po clenky. Trener je tam na to, aby vedel tieto extremy brzdit a nasiel optimalnu naladu. Preto by to mal byt niekto rovnako emocionalny ako hraci. Za najvacsi problem povazujem to, ze sa z Ramsayho urobila modla. Tym sa navodi dojem, ze ho nemoze nikto adekvatne zastupit. To je zle, velmi zle, lebo Ramsay nas nedoviedol ani do stvrtfnale. Som zvedavy ako si pripadny novy trener poradi s umelo nafuknutou aurou Ramsayho a ziska si respekt hracov v buducnosti. Lebo trener bez respektu, tam ani nemusi byt.
  • F1
    • 22.5.2019 - 10:40

    tento rok sme mali iné možstvo

    asi ich niekto vymenil a staré časy sa vrátili. Pokiaľ ide o Nemecko a Kanadu, bola to jednoducho neskutočná smola. Nechápem, ako sme mohli mať až takúto smolu. Prečo by sa mal tréner Craig Ramsay meniť ??? Ak chce ešte pokračovať, nech pokračuje. Smerovanie je správne, len je potrebné počkať aj na trochu šťastia a raz to prinesie ovocie.
    • 1064893
      • 22.5.2019 - 13:44

      Bimbo!

      Ak chcem dosiahnuť zase len deviate miesto na MS, tak ho tam treba kľudne nechať. Veď koučoval ako Bokroš a tak aj dopadli jeho výsledky. Ani v druhej lige by si ho nenechali po takých výsledkoch. Hlavne že vystrnadili Cígera aj s ich intrigánmi Citrónom a spol. Nevedko Kohút sa k tomu stavia ako žiak tretieho ročníka ku katechizmu. Nezaujal ešte ani raz odborné stanovisko, veď akoby aj mohol! Keď žiadne odborné stanovisko nemal.
  • F1
    • 22.5.2019 - 10:59

    Rusko začalo hrať asi "nový štýl"

    Nové rozmiestnenie hráčov, nové útočné aj obranné cesty, asi nový štýl hokeja. Všimol som si, že Česko a aj Nemecko muselo tieto ich pohyby, obranu, útoky študovať cez video a začali meniť štýl. Craig Ramsay + video analýzy = rýchle prispôsobenie nového štýlu. Bola by škoda teraz meniť trénera, keď smerovanie je správne. Nový a aj starý (Šatan, Bondra, Šťastný, ...) štýl zaberie. Verím tomu.
  • lanoes
    Prémium
    • 22.5.2019 - 11:51

    A čo tak Merčiak?

    Ak je na SK niekto, kto rozumie úplne všetkému, tak je to on. Len mu nevypnite googla, zostala by veľká nula. Otázka pre KidA? Ty pozeráš športové prenosy na RTVS, pokiaľ ich môžeš pozerať na inom kanáli? To myslíš vážne?
  • neverim smetiarom6
    • 22.5.2019 - 12:29
    smetiari preco falsujete aj takuto nepodstatnu anketu? "nie, chcem noveho trenera" malo 134 hlasov, ked som klikol ja tiez ze chcem noveho tak to hlas nepripocitalo, tak som skusil znovu a uz mi napisalo ze som hlasoval, no tak som znovunacital stranku a cuduj sa svete a vlastne ani sa necudujem zrazu tam nebolo 134+1moj hlas, alebo bolo tam krasnych 130 :):):):):):) to vazne nedokazete ten falsovatelsky system vypnut aspon na takychto anketach? chapem, ze pri politickych mate potrebu dosiahnut vysledok aky si zelate, ale tuto? :):):):)
Nachádzate sa tu:
Domov»Hokej»Reprezentácie»Má Ramsay ostať trénerom Slovenska aj po domácich MS? (anketa)