Futbalové MS v Severnej Kórei? Pivovar uzavrel s Katarom antisponzorstvo

Reklama pivovaru BrewDog pred MS v Katare.
Reklama pivovaru BrewDog pred MS v Katare. (Autor: twitter/James Watt)
Michal Šášky|16. nov 2022 o 13:00

BrewDog núti reklamou k zamysleniu, no opäť čelí aj kritike.

BRATISLAVA. Najprv Rusko. Teraz Katar. Nevieme sa dočkať Severnej Kórey.

Takéto billboardy lemujú ulice na Britských ostrovoch pred štartom majstrovstiev sveta.

BrewDog, populárny pivovar zo škótskeho Aberdeenshiru, zaujal ďalšou zo série svojich marketingových kampaní.

Antisponzorstvo s MS v Katare

Výrobca piva spustil provokatívnu kampaň, za ktorou stojí pôvodom londýnska agentúra Saatchi & Saatchi.

Poukazuje na krajiny, kde sú porušované ľudské práva a na to, že druhý raz po sebe niektorá z nich organizuje prestížny svetový šampionát.

Dočítajte tento článok
s predplatným sportnet.sk

Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.

Máte už konto alebo predplatné? Prihláste sa
Nachádzate sa tu: