NHL a Liga majstrov prepájajú marketingové aktivity

SITA|24. nov 2008 o 17:20

Hokejová NHL a Liga majstrov prepájajú svoje marketingové a ďalšie aktivity, vedenia oboch súťaží sa dohodli na marketingovej aliancii.

ZÜRICH. Obe strany už spolupracovali, keď spoločne pripravili Victoria Cup v Berne. Liga majstrov by po počiatočnom úspechu mala v budúcej sezóne už byť paneurópskou súťažou, ktorá zasiahne 22 trhov na starom kontinente.

Zástupcovia IIHF, ktorí organizujú Ligu majstrov, a NHL sa dohodli na vytvorení pracovnej skupiny, ktorá sa má zaoberať budúcnosťou Victoria Cupu, nájsť aj iné formáty zápasov medzi klubmi oboch líg a riešenia pre rozvoj hokeja po celom svete. "Liga majstrov má pred sebou veľký potenciál smerom do budúcnosti. Máme možnosť podeliť sa o naše skúsenosti v začiatkoch tejto súťaže," uviedol v tlačovej správe komisár NHL Gary Bettman. IIHF úzko spolupracuje s NHL posledných pätnásť

Nachádzate sa tu:
Domov»Hokej»NHL»NHL a Liga majstrov prepájajú marketingové aktivity