OKTAGON prerazil v Nemecku. Na Instagrame je medzi trojicou najväčších športových značiek

Vypredaná O2 Aréna v Prahe.
Vypredaná O2 Aréna v Prahe. (Zdroj: Oktagon MMA)
SvetMMA|27. jún 2025 o 13:25

"A to sme len na začiatku,“ hovorí Ondřej Novotný na margo úspechu.

BRATISLAVA. OKTAGON bol zaradený medzi najvplyvnejšie športové organizácie na nemeckom trhu.

Podľa aktuálnej správy dátovej analytickej platformy Kolsquare, ktorá pokrýva obdobie od apríla 2024 do apríla 2025, sa česko-slovenská organizácia zmiešaných bojových umení umiestnila na 3. mieste medzi všetkými športovými súťažami na Instagrame v Nemecku, hneď za Bundesligou a NBA.

OKTAGON dosiahol hodnotu Earned Media Value (EMV) presahujúcu 12,9 milióna eur, s viac ako 2 400 publikovanými výstupmi a 375 aktívnymi influencermi.

Priemerná miera zapojenia fanúšikov (engagement rate) dosiahla 8,7 %, čo je výrazne nad priemerom športového odvetvia.

„Mať v prvej desiatke oba naše profily, nemecký aj globálny, je neuveriteľné. NBA je pred nami len o kúsok a potom už len Bundesliga. Je to presne to, čo odráža našu DNA – Face Your Fear.

Strach a pochybnosti sprevádzali aj náš vstup do Nemecka, ale keď tvrdo pracujete, výsledky prídu. Verím, že nielen my, ale aj naši športovci a partneri budeme teraz spoločne ťažiť z toho, čo sme dokázali. A to sme len na začiatku,“ hovorí Ondřej Novotný, spoluzakladateľ a promotér OKTAGONu.

Úspech na sociálnych sieťach odráža aj raketový rast OKTAGONu na nemeckom trhu – od vypredaných arén, cez rekordný turnaj vo Frankfurte s takmer 60 000 divákmi, až po televízne partnerstvo s RTL.

Organizácia si počas troch rokov vybudovala silnú a lojálnu fanúšikovskú základňu, a to v krajine, kde MMA ešte donedávna čelilo vysielacím zákazom a regulačným obmedzeniam.

„Vnímame to ako potvrdenie hodnoty, ktorú prinášame našim partnerom – tým, ktorí už v Nemecku pôsobia, aj tým, ktorí na trh len vstupujú. Pred tromi rokmi sme tu začínali od nuly a dnes patríme medzi najdiskutovanejšie športové značky v celej krajine,“ uvádza Pavol Neruda, spoluzakladateľ a promotér OKTAGONu.

Správa spoločnosti Kolsquare, ktorú rozpracováva aj nemecká športová agentúra SPOBIS, potvrdzuje, že OKTAGON patrí medzi najviditeľnejšie športové značky v Nemecku, nielen v MMA, ale v celom športovom prostredí. Vysoká miera zapojenia dokazuje schopnosť OKTAGONu nadväzovať s publikom autentické a dlhodobé spojenie.

Nachádzate sa tu:
Domov»MMA»OKTAGON prerazil v Nemecku. Na Instagrame je medzi trojicou najväčších športových značiek