BRATISLAVA. Španielsky futbalový gigant FC Barcelona by mohol zlepšiť ekonomickú situáciu premenovaním štadióna Camp Nou.
Ako referuje web sportowefakty.wp.pl s odvolaním sa na španielsky denník Mundo Deportivo, funkcionári katalánskeho veľkoklubu rokujú o sponzorskom kontrakte so streamingovou službou Spotify.
V prípade, že sa spoluprácu podarí sfinalizovať, logo uvedenej spoločnosti by sa mohlo objaviť na dresoch a jej meno v názve štadióna. Po novom by sa stánok katalánskeho veľkoklubu mohol volať Camp Nou Spotify.
Rokovania medzi oboma stranami údajne trvajú už od októbra.
Daniel Ek, zakladateľ a majiteľ Spotify, je veľkým fanúšikom Arsenalu Londýn. Pokúšal sa dokonca nadviazať spoluprácu s "kanoniermi", no neúspešne, a tak upriamil pozornosť na barcelonský klub.
"Barca" momentálne na dresoch propaguje japonskú spoločnosť Rakuten, no tá sa rozhodla nepredĺžiť partnerstvo s klubom, ktoré vypršalo 30. júna minulého roka, čiastočne i pre odchod Lionela Messiho do Paríža St. Germain.
Barcelona mala dostať ponuky i od čínskych spoločností zaoberajúcich sa kryptomenami, no prezident Joan Laporta tomuto odvetviu príliš nedôveruje.