BARCELONA. Futbalisti FC Barcelona budú mať v budúcotýždňovom El Clasicu proti Realu Madrid opäť špeciálne upravené dresy.
Namiesto tradičného loga strímovacej platformy Spotify, ktorá je sponzorom Kataláncov, ich bude zdobiť symbol kolumbijskej speváčky Karol G.
Tohtoročná víťazka Grammy za najlepší album v žánri musica urbana sa tak stane už štvrtou umelkyňou, s ktorou sa Barcelona dohodla na vzájomnej spolupráci.
Počas uplynulého El Clasica mali hráči na dresoch ikonické logo rockovej kapely Rolling Stones, predtým to boli symboly kanadského rapera Drakea a španielskej speváčky Rosalie.
"Tentoraz je vybranou interpretkou Karol G z Kolumbie, celosvetovo najviac streamovaná latino umelkyňa na Spotify za uplynulé štyri roky," citovala z vyhlásenia klubu agentúra AFP.
Ligový duel je na programe v nedeľu 21. apríla o 21.00 na Santiago Bernabeu.
Tabuľka La Ligy