BRATISLAVA, CALGARY. Hokejisti zo Slovenska prúdia do zámorskej NHL už niekoľko desaťročí, roky sa hrá v lige s pukmi vyrobenými na Slovensku a Slovák už bol aj v pozícii tímového lekára. Ale slovenská firma ako reklamný partner klubu NHL je novinka.
Ide o vôbec prvú dohodu tohto typu medzi slovenskou firmou a organizáciou z jednej zo štyroch veľkých profesionálnych líg v USA a Kanade.
Firma ESET, s. r. o, a klub NHL Calgary Flames sa pred sezónou 2022/23 dohodli na viacročnej partnerskej spolupráci. Oficiálne to oznámili deň pred začiatkom nového ročníka.
Spoločnosť so slovenským pôvodom v poslednom období na kanadskom trhu výrazne rastie. Ďalšie významné rozširovanie chce smerovať na západ krajiny, preto vidí v tejto spolupráci príležitosť.
V zápasoch Calgary si môžete všimnúť ich reklamu na ľade v Scotiabank Saddledome. Je umiestnená v rohu za jednou z bránok. Svoje miesto tam majú hrdí partneri organizácie.
Okrem toho dostáva firma reklamný priestor v televízii počas prenosov zápasov Flames, v okolí štadióna má digitálne reklamy a spolupracuje s klubom aj v oblasti sociálnych sietí.
Sportnet sa pýtal, prečo sa spoločnosť rozhodla spolupracovať s klubom z najprestížnejšej hokejovej ligy sveta a čo si od toho sľubujú.
Na Kanaďanov idú cez hokej
Hlavnú rolu v rozhodnutí hrala kanadská pobočka firmy.
„V posledných rokoch sme boli v kontakte s viacerými športovými organizáciami v Kanade – konkrétne v západnej Kanade, kde má ESET významné príležitosti na rast,“ vyjadril sa pre Sportnet Bob Bonneau, Country Manager pre Kanadu v spoločnosti ESET.