Denník v Miami omylom rozbehol oslavnú kampaň

Chris Bosh z Miami na tlačovej konferencii po prehratom finále s Dallasom.
Chris Bosh z Miami na tlačovej konferencii po prehratom finále s Dallasom. (Autor: TASR)
SITA|14. jún 2011 o 08:30

Triumf Dallasu vo finále NBA neodradil denník Miami Herald od zverejnenia inzercie obchodného reťazca s gratuláciou zdolanému tímu Heat k majstrovskému titulu.

MIAMI. Triumf basketbalistov Dallasu vo finále play-off NBA neodradil vydavateľov denníka Miami Herald od zverejnenia inzercie amerického obchodného reťazca s gratuláciou zdolanému tímu Heat k majstrovskému titulu.

Periodikum rozbehlo reklamnú kampaň spoločnosti Macy´s s ústredným sloganom "Blahoželania Miami!" a na svojich stránkach zároveň propagovalo víťazný tovar ako šiltovku s nápisom "Heat, majstri NBA 2011" a tiež štyri rôzne tričká s textami "Zdvihnite pod strechu ďalší majstrovský transparent" alebo "Šampióni!".

Reklama sa niesla v duchu hesla "Oslávte majstrovský titul v NBA pre rok 2011 s oficiálnym tovarom od Adidasu".

Denník svoju chybu napravil v internetovom vydaní. "Reklama Macy´s spojená s tímom Miami Heat bola 13. júna publikovaná omylom v niektorých vydaniach Miami Herald. Chybu ľutujeme a ospravedlňujeme sa za spôsobené problémy," znelo ospravedlnenie.

Miami síce vo finálovej sérii viedli 2:1, ale odvtedy prehrali tri zápasy v rade, nedeľňajší na domácej palubovke 95:105 a z premiérového titulu v histórii klubu sa tešili Mavericks.

Súvisiaci obsah

Nachádzate sa tu:
Domov»Halové športy»Basketbal»Denník v Miami omylom rozbehol oslavnú kampaň