Najvyššia slovenská súťaž pod názvom Corgoň liga

SITA|18. júl 2003 o 13:55

BRATISLAVA 18. júla (SITA) - Novým generálnym partnerom najvyššej slovenskej futbalovej súťaže sa na najbližších päť rokov, počnúc v sobotu sa začínajúcou sezónou 2003/2004, stala spoločnosť Heineken Slovensko a. s. Na základe dohody medzi Slovenským futb

alovým zväzom (SFZ) a práve spoločnosťou Heineken Slovensko a. s. ponesie najvyššia slovenská futbalová súťaž názov Corgoň liga. Na piatkovej tlačovej besede v hoteli Forum v Bratislave po ´odhalení´ a krste nového loga I. ligy informovali zástupcovia obidvoch strán prítomných novinárov o detailoch vzájomnej spolupráce. Podpredseda predstavenstva a finančný riaditeľ Heineken Slovensko a. s., mimochodom najväčšj pivovarníckej skupiny na Slovensku, Radovan Sikorsky v tejto súvislosti poznamenal: "Zvyšujúca sa spotrebná daň na pivo v SR významne obmedzuje náš priestor a aktivity pri sponzorskej činnosti a investovaní do športu a kultúry, napriek tomu sme sa po niekoľkomesačných rokovaniach so Slovenských futbalovým zväzom rozhodli uzavrieť zmluvu o dlhodobom partnerstve. Finančná čiastka, ktorú sa zaväzujeme poskytnúť pre ročník 2003/2004 klubom - účastníkom Corgoň ligy, dosiahne výšku 15 miliónov Sk. Táto čiastka sa bude zvyšovať pre každú ďalšiu sezónu, čo je však primárne závislé od návštevnosti zápasov najvyššej futbalovej súťaže a sledovanosti jej priamych televíznych prenosov." Členka predstavenstva Heineken Slovensko a. s. a riaditeľka pre marketing a komunikáciu tejto spoločnosti Zuzana Železníková poznamenala: "Táto dohoda so SFZ je jednou z najväčších zmlúv v histórii spoločnosti Heineken Slovensko a. s. Som presvedčená, že Heineken prostredníctvom značky Corgoň, ktorá je druhou najsilnejšou značkou na Slovensku /8% na trhu/ v kooperácii so SFZ zatraktívnia a zlepšia úroveň futbalu na Slovensku a prilákajú viac divákov na štadióny. Naša spoločnosť chce tiež prispieť svojim dielom, a to nielen finančne, ale aj organizovaním rôznych sprievodných akcií a podujatí." Svoj názor na nového partnera pridal aj prezident SFZ František Laurinec: "Aj na Slovensku sa týmto spôsobom upevňuje celosvetovo akceptované prepojenie športu a najmä futbalu so značkami najznámejších pivných produktov. Dôkazom toho je aj niekoľkoročná podpora medzinárodného koncernu Heineken N.V. v prospech najsledovanejšej a najprestížnejšej európskej pohárovej klubovej futbalovej súťaže Champions League prostredníctvom značky Amstel. Celkový balík 15 miliónov Sk na sezónu 2003/2004 pripadne iba klubom najvyššej súťaže, z týchto prostriedkov nebude SFZ dávať finančné prostriedky na reprezentáciu či mládežnícky futbal. Z pätnásťmiliónovej sumy je 50 % rozdelených pre všetky kluby, 30 % podľa umiestnenia, čiže tzv. motivačná čiastka, určité percentá pôjdu na súťaž Fair play či ankety. Slovenský futbalový zväz sa v rámci zmluvy s Heinekenom zaväzuje tiež splniť niektoré podmienky, vyplývajúce z kontraktu - týka sa to najmä umiestnenia panelov, loga, sponzorských stien, nového partnera zaznamenať na vstupenkách a lístkoch. Na rukávoch všetkých hráčov v najvyššej slovenskej súťaži bude logo Corgoň ligy. V nedávnej minulosti sme mali dohodu s Heinekenom prostredníctvom pivovaru Zlatý Bažant. Slovenský šport trápia v súčasnosti finančné suchoty, preto oceňujem prístup spoločnosti Heineken Slovensko a. s. Verím, že naša spolupráca bude prospešná a úspešná."

Nový generálny partner najvyššej slovenskej futbalovej súťaže Heineken Slovensko a. s. je súčasťou medzinárodnej pivovarníckej spoločnosti Heineken N. V., ktorá vstúpila na slovenský trh v roku 1995 prostredníctvom pivovaru Zlatý Bažant v Hurbanove. Súčasťou spoločnosti Heineken Slovensko sú v súčasnosti pivovary a sladovne v Hurbanove, Nitre, Martine a Rimavskej Sobote. Do portfólia spoločnosti patria značky Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Martiner, Gemer, Heineken, Amstel, Desperados a Murphy´s.

Súvisiaci obsah

Nachádzate sa tu:
Domov»Futbalnet»Najvyššia slovenská súťaž pod názvom Corgoň liga