MICHALOVCE. Ako zvýšiť nízke čísla návštevnosti v slovenskej lige? Klub z Michaloviec sa rozhodol pre netradičnú formu, fanúšikov láka na peňažnú výhru.
Trinásť divákov na štadióne odíde z futbalu bohatších. Súťaž propagujú Zemplínčania na sociálnych sieťach s grafikou, kde bankovky zhadzuje helikoptéra.
„A že na východe nič nie je,“ začína sa popis v príspevku k netradičnej akcii, na ktorej sa budú „rozdávať peniaze“.
Za miernou kuriozitou stojí dokonca neznáma firma.
„Jeden sponzor zo Zemplína, ktorý nechce byť menovaný sa rozhodol zatraktívniť zápas MFK Zemplín so Zlatými Moravcami. Keďže má rad aj futbal a vie, že nás čaká dôležitý zápas, tak aj takýmto spôsobom by chcel prilákať futbalových fanúšikov na poriadny prvoligový futbal a vytvoriť tak skvelú atmosféru.
Ako klub vítame jeho aktivitu. My jeho aktivitu ešte doplníme tak, že každý výherca si odnesie okrem jeho finančného príspevku aj náš bavlnený šál Zemplína,“ vysvetľuje klub.
Až desať fanúšikov si odnesie po 30 eur, čo je dokopy 300 eur. Dvaja fanúšikovia dostanú 50 eur a jeden šťastlivec až 100 eur.
Víťazi budú vyžrebovaní cez polčas. Sektor, rad a miesto bude zverejnený na veľkoplošnej obrazovke.
„Toto nie je hoax, toto je realita. Toto sme tu fakt ešte nemali,“ ubezpečujú fanúšikov Michalovčania.
Do súťaže sa môžu zapojiť iba fanúšikovia, ktorí prídu na štadión so zakúpenou vstupenkou alebo platnou permanentkou. Lístky na zápas sa začínajú od 1 eura, bežné sú na portáli Ticketportal v hodnote 7 až 11 eur.
Výhercovia si budú musieť peniaze vyzdvihnúť okamžite v pokladni pri sektore D4. Po zápase bude pokladňa uzatvorená.
Ceny, ktoré sa do poslednej minúty nevyzdvihnú, prepadnú v prospech michalovskej mládeže.