BRATISLAVA. Nedeľňajšie vyvrcholenie prestížnych cyklistických pretekov Tour de France bolo nasledovanejším nespravodajským programom dňa na slovenskej televíznej scéne. Druhé miesto Petra Sagana v záverečnej etape a jeho zavŕšenie triumfu v boji o zelený dres sledovalo až 298-tisíc divákov.
Sledovanosť zaznamenala trhový podiel 23,3%, uvádza sa v tlačovej správe RTVS.
Priemerná sledovanosť všetkých etáp Tour de France dosiahla 21,8% (parameter podiel na trhu) a preteky sledovalo v priemere 195-tisíc divákov. Vďaka tomu sa 103. ročník Tour de France stal vôbec najsledovanejším od začiatku vysielania priamych prenosov z Tour v RTVS.
Upútavka RTVS na sledovanie prenosov z Tour de France.
Najvyššiu sledovanosť dosiahol prenos z 15. etapy (nedeľa 17. júla), ktorý si pozrelo 303-tisíc divákov (podiel na trhu 21,0%). Táto etapa sa stala historicky nasledovanejšou etapou Tour de France od roku 2011.
Dvojka bola v čase vysielania prenosov z Tour najsledovanejšou televíziou na trhu.