V olympijskej dedine cenzurujú logá produktov

SITA|20. aug 2008 o 14:54

Krátke správy z dejiska Hier XXIX. olympiády v Pekingu:

PEKING 20. augusta (SITA, AFP) -

Pozor na skrytú reklamu!

Organizátori olympijských hier v Pekingu sa všemožne snažia zabrániť skrytej reklame. V hlavnom tlačovom stredisku zakrývajú kúsky lepiacej pásky logá hasiacich prístrojov, vypínačov, cenzurovaní sú aj výrobcovi toaliet. "Je prekvapujúce, že to robia až v takom rozsahu," povedal Tošihiko Šibuja, hovorca spoločnosti Matsushita Electric Industrial.

Zvyk je železná košeľa

Súťaže na olympijských hrách v Pekingu si niekedy vyžadujú zmenu taktiky. Prehru univerzitného šampióna Bena Askrena v osemfinále zápasníkov vo voľnom štýle do 74 kg komentoval jeho tréner takto: "V univerzitnej súťaži si Ben zvykol nechať súperov útočiť na svoje nohy. Mohol si to dovoliť, pretože sa im dokázal vymaniť a získať body. Ak to isté urobíte na olympijskej žinenke, máte okamžite problém."

Stolné tenistky chcú obliecť atraktívnejšie

Po futbalistkách zmenu šatníka športovkýň iniciuje aj vedenie Medzinárodnej federácie stolného tenisu (ITTF). "Snažíme sa o to, aby si hráčky obliekali sukne a krajšie tričká," povedal viceprezident ITTF Claude Bergeret.

Starosta Londýna míňa v Pekingu príliš veľa

Starosta Londýna, hostiteľského mesta olympijských hier 2012, Boris Johnson sa ocitol pod paľbou kritiky za množstvo finančných prostriedkov vynaložených na jeho výlet do Pekingu, kde sa má zúčastniť na slávnostnom ceremoniáli, ktorý ukončí vrcholnú športovú udalosť roku 2008. Návšteva Johnsonovho 13-členného štábu si údajne vyžiada náklady vo výške 167-tisíc libier, Agentúra pre rozvoj Londýna však minula tri milióny libier na členstvo v súkromnom klube v Pekingu. Podľa starostovho hovorcu bolo členské "podstatne nižšie."

Súvisiaci obsah

Nachádzate sa tu:
Domov»Ďalšie športy»Olympijské»V olympijskej dedine cenzurujú logá produktov