Piatok, 5. marec, 2021Meniny má Fridrich

Šarapovovej sponzorské impérium rastie

SITA|Publikované 3. jan 2007 o 11:37

MIAMI 3. januára (SITA, AP) - Strapec výrobkov, ktoré oslovujú zákazníkov prostredníctvom výkonov aj výzoru ruskej tenistky Marie Šarapovovej neustále rastie. Od stredy k nim pribudli značky z koncernu ...

MIAMI 3. januára (SITA, AP) - Strapec výrobkov, ktoré oslovujú zákazníkov prostredníctvom výkonov aj výzoru ruskej tenistky Marie Šarapovovej neustále rastie. Od stredy k nim pribudli značky z koncernu producenta nealkoholických nápojov PepsiCo Inc. Gatorade a Tropicana. Dvojka koncoročného rebríčka WTA Tour a víťazka posledného vlaňajšieho grandslamového turnaja US Open už je viazaná doživotnou zmluvou s výrobcom tenisových rakiet a odevov Prince v hodnote 25 miliónov dolárov. Okrem toho je tvár a postava sympatickej Rusky spojená so spoločnosťami Canon, Colgate, Nike, Tag Heuer, Land Rover a ďalšími. Vďaka sponzorským kontraktom Šarapovovej pribudne ročne na účet asi 30 miliónov USD. "Maria Šarapovová je nie len jedna z najlepších svetových športovkýň, ale aj vzorom pre zdravý životný štýl na dvorci aj mimo neho," povedal na adresu novej tváre Gatorade a Tropicany viceprezident PepsiCo Ron Coughlin.


Súvisiace články