Štvrtok, 28. január, 2021Meniny má Alfonz

Dresy NHL sú stále bez reklám, šéfov nezlomilo ani 120 mil. USD

NHL dresu sú stále bez reklamy. (Autor: SITA/AP)
SITA|Publikované 18. sep 2014 o 06:39

Reklamy na dresoch by mohli každému tímu priniesť 4 milióny dolárov ročne.

NEW YORK. Hokejová NHL nebude prvou z veľkých zámorských líg, ktorá povolí reklamné odkazy na hráčskych dresoch. Vedenie súťaže neobmäkčila ani lákavá suma 120 miliónov dolárov.

Inzerciu odmietli prezidenti klubov na svojej schôdzke v New Yorku, kde sa od zamestnancov ústredia dozvedeli, že reklamy na dresoch by mohli každému tímu priniesť štyri milióny dolárov ročne. S odvolaním sa na nemenovaný zdroj z prostredia rokovaní o tom informuje web kanadskej športovej televízie.

"Komisár ligy Gary Bettman a majitelia majú radi peniaze, ale nechcú byť prví v Severnej Amerike, ktorí s tým prídu. Chcú si počkať na NBA alebo bejzbal a potom byť druhí alebo tretí v tejto oblasti," uviedol nemenovaný zdroj. NHL podobne ako ďalšie veľké severoamerické športové súťaže dodržiava tradície a na hráčskych dresoch chýbajú reklamy okrem názvu ich výrobcu.

V minulosti o tejto forme marketingu už uvažovali v bejzbalovej MLB, v roku 1999 odhlasovali zástupcovia klubov reklamy na rukávoch uniforiem, ale komisár Bud Selig to odmietol. V roku 2012 zasa v NBA vyrobili dresy s logami sponzorov pre kluby NBA Boston Celtics a Chicago Bulls, ale vedenie súťaže ich odmietlo.

V Európe je sponzoring na dresoch veľkým biznisom. Ťažia z neho futbalové kluby, v anglickej Premier League by mohli v tejto sezóne zarobiť na reklamách 341 miliónov dolárov. Informácie zverejnil web TSN.

Autor: SITA

Diskusia

Diskusiu k článku si môžete prečítať na sport.sme.sk

Súvisiace články

© Copyright 2021 | Športnet, s.r.o.